
Σχετικά
με τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από τα ΜΜΕ για την Εθελοντική Ομάδα Πυρόσβεσης, η οποία συνεργάζεται με
Δήμους και την εμπλοκή σ' αυτή του Δήμου Νέας Προποντίδας,
ανακοινώνονται τα εξής:
Η
ομάδα αυτή είχε ως έδρα τον Άγιο Παύλο Χαλκιδικής και συνεργαζόταν με τον πρώην Δήμο Καλλικράτειας.
Με
την συνένωση των Δήμων ( Καλλικράτης ) ο Δήμος Ν.Προποντίδας,
ως καθολικός διάδοχος, συνέχισε την
συνεργασία, εκτιμώντας τις ιδιαίτερες ανάγκες και τους κινδύνους της περιοχής ( παραθεριστικές κατοικίες, στενοί
δρόμοι, άναρχη δόμηση κ.λ.π.).
Η
παροχή του Δήμου στην ομάδα ήταν:
α)
το ποσό των # 7.000,00 # ευρώ ανά έτος,
με την προϋπόθεση ότι αυτά τα χρήματα θα τα
χρησιμοποιούσαν για την συντήρηση των οχημάτων
και τον εξοπλισμό τους.
β)
ένα γραφείο με τηλέφωνο, για την στέγασή τους, στο αμαξοστάσιο του Δήμου στον Άγιο Παύλο.
Τα
χρήματα δόθηκαν ως επιχορήγηση στο Σωματείο, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και με όλες τις προβλεπόμενες
εγκρίσεις από την κείμενη νομοθεσία.
Να
σημειωθεί ότι: προ μηνών ο Δήμαρχος κατέθεσε για το θέμα, με κάθε λεπτομέρεια, σε κλιμάκιο της αντίστοιχης
υπηρεσίας από την Αστυνομική Δ/νση Θεσ/νίκης.
Οτιδήποτε
άλλο που αφορά τη δομή και τη λειτουργίας αυτής της ομάδας δεν γνω- ρίζουμε.
Νέα Μουδανιά 20.02.2014
Ο
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΑΜΙΑΝΟΣ
ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ
1 σχόλιο:
Μπράβο στο blog της Νέας Προποντίδας που ανέδειξε το θέμα, όπως επίσης δεν τους αφήνει σε ησυχία στον Δήμο
Δημοσίευση σχολίου