Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Τσικνοπέμπτη 2014 ΣΦ ΠΑΟΚ ΟΡΜΥΛΙΑΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ρε παιδιά από τότε που κάνατε τον σύλλογο ο ΠΑΟΚ όλο χάνει!! Ή να κάνετε κανένα αγιασμό, ή έχετε κάποιο μέλος σας είναι κατσικοποδαρος !!!