ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ από Vasileios Giovanekos...
Η Νικητη θα κατεβασει την δευτερα 50 μελισσοκομικα φορτηγα αρχικα στον κομβο των Νεων Μουδανιων. Ξερω πως η Χαλκιδικη μπορει να κατεβασει ανετα 200 φορτηγα ,
γιαυτο κανω εκληση στους συναδελφους να μας υποστηριξουν γιατι αν περασουν αυτα τα μετρα ,τα φορτηγα θα τα κανουμε κοτετσια να γεναν οι κοτες , και τις κυψελες θαλαμια για τα χταποδια.ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΜΕΝΟΙ. Γιαυτο λοιπον κανενας δεν περισεβει. Ηρθε η σειρα μας.
http://orinimelissa.blogspot.gr/
Η Νικητη θα κατεβασει την δευτερα 50 μελισσοκομικα φορτηγα αρχικα στον κομβο των Νεων Μουδανιων. Ξερω πως η Χαλκιδικη μπορει να κατεβασει ανετα 200 φορτηγα ,
γιαυτο κανω εκληση στους συναδελφους να μας υποστηριξουν γιατι αν περασουν αυτα τα μετρα ,τα φορτηγα θα τα κανουμε κοτετσια να γεναν οι κοτες , και τις κυψελες θαλαμια για τα χταποδια.ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΜΕΝΟΙ. Γιαυτο λοιπον κανενας δεν περισεβει. Ηρθε η σειρα μας.
http://orinimelissa.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου