Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Έκανε χρήση ηρωίνης μέσα στην εκκλησία!

Τον τρόμο σκόρπισε ένας νεαρός χρήστης ναρκωτικών ο οποίος έκανε ένεση ηρωίνης μέσα στο εκκλησάκι ....στον Ιερό Ναό Παντανάσσης της Πάτρας! Το περιστατικό συνέβη σήμερα στις 3.30 το απόγευμα μπροστά στα μάτια έκπληκτων πιστών που εκείνη την στιγμή επιχείρησαν να ανάψουν ένα κερί.

Τον είδαν με "καρφωμένη" την σύριγγα στο χέρι του. Ο νεαρός παρακάλεσε... να περιμένουν δύο λεπτά και στη συνέχεια αποχώρησε.

Επί τόπου όμως βρέθηκε και περιπολικό της Αστυνομίας προκειμένου να διευθετηθεί το πρόβλημα. Ο νεαρός δήλωσε χρήστης και μάλιστα επέδειξε και έγγραφο που πιστοποιούσε πως από την Τρίτη ξεκινά διαδικασία θεραπείας στον ΟΚΑΝΑ.


Seleo.gr News

Δεν υπάρχουν σχόλια: