Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Σκουριές Χαλκιδικής....ΑΡΠΑΓΗ και στα δυο...και Η φωτογραφία της δεκαετίας!

Κοιτάξτε πως χειροκροτά ενθουσιασμένος ο Υπουργός την ώρα που υπογράφεται η σύμβαση της ντροπής.
Θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να βρίσκαμε και την αντίστοιχη, όταν υπέγραφε το ΚΥΣΕΑ του Σημίτη και του Παγκάλου την συμφωνία.
Δείτε την, είναι ιστορικό ντοκουμέντο:
Πηγή: ΡΕΣΑΛΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: