Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Η απάντηση στο δημοσίευμα του Α.Ο.Σ. από τον Γιώργο Σαιτιώτη

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ Α.Ο.Σ. ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.......ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΕΔΩΣΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΣΟ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ...ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΑΙΧΜΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ..ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ....ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΞΕΧΝΑΜΕ....ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΕΓΩ ΛOΙΠΩΝ,ΜΕ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ.......
.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΑΛΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΣΟ ΖΩ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΛΕΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ 600ε ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΛΕΥΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤHΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΖΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ...ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΜΙΣΘΟ....ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΧΟΜΠI ΜΟΥ......

ΓΙΩΡΓΟΣ.....

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε Γιώργο... Αυτοί μπορούν να τα μεταφέρουν όπως θέλουν αλλά νομίζουν ότι απεθνύνονται σε χαζούς ή ανίδαιους. Γνωρίζουμε πολύ καλά πόσες φορές και πόσο πολύ έχει στηρίξει ο Α.Ο.Σ. τα παιδιά του. Απορώ πως έχουν τα μούτρα και βγαίνουν και μιλάνε.

Danny είπε...

μπραβο Σαιτ για της δηλωσης σου και αντε να πιστεψουμε καποιον τωρα...... αλλα καλα θα ηταν τα σχολια απο κατω να ειχαν και κανενα name γτ με noname σχολια κανεις δεν εγινε μαγκας αλλα μαλλον φοβαται ...... καλο θα ηταν να ανεβαινανε ολα τα σχολια και οχι τα σχολια να ειναι επιλεκτικα (simantra blog) .......

SIMANTRA είπε...

Τα υβριστικά και συκοφαντικά σχόλια να τα κρατάτε για τον εαυτό σας κύριοι ανώνυμοι.

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο σου ρε Σαιτα. Αν και δεν χρειαζοτανε καν η απαντηση σου. Ξερουμε πολυ καλα τι παιδι εισαι και δεν χρειαζεται να μας το αποδειξεις σε αντιθεση τουλαχιστον με ολους αυτους που προσπαθουν με λασπωλογιες να μας ριξουν σταχτη στα ματια!
Ειμαστε γνωστες ομως πολλων γεγονοτων.Να εισαι γερος παντα! καλη συνεχεια στην πορεια σου!