Αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα με παράλληλη κατάργηση των τελών κυκλοφορίας εισηγείται Επιτροπή των υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος. Ενδεχόμενο, που δεν αποκλείεται να εκτινάξει την τιμή της αμόλυβδης ακόμα και στα 2 ευρώ.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η επιτροπή κρίνει ότι η επιβάρυνση πρέπει να περάσει στη χρήση των περισσότερων από 5,5 εκατ. οχήματα, δηλαδή στην κατανάλωση του καυσίμου, χαρακτηρίζοντας το σύστημα αυτό πιο δίκαιο έναντι των τελών κυκλοφορίας που το θεωρεί άδικο και αντικοινωνικό μέτρο.
Τα μέλη της Διυπουργικής Επιτροπής επισημαίνουν ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης είναι η ακριβότερη στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ωστόσο χαρακτηρίζουν άδικα τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία έχουν αυξηθεί τρεις φορές την τελευταία πενταετία.
Την περασμένη εβδομάδα στοιχεία της Κομισιόν έδειξαν ότι η Ελλάδα κατέκτησε την πρωτιά της ακριβότερης βενζίνης στην Eυρώπη, με την Ολλανδία να ακολουθεί. Aπό την ανάλυση των στοιχείων προκύπτει ότι την αποκλειστική ευθύνη για την αναρρίχηση της Eλλάδας στην κορυφή της ακρίβειας της EE φέρει η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα (EΦK και ΦΠA).
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η επιτροπή των δύο συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος, που ανέλαβε τη διαμόρφωση του νέου συστήματος τελών κυκλοφορίας, έχει ολοκληρώσει τις εργασίες της και ετοιμάζει την τελική πρόταση-εισήγηση, την οποία θα παραδώσει το προσεχές χρονικό διάστημα στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου και στην Τίνα Μπιρμπίλη.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η επιτροπή κρίνει ότι η επιβάρυνση πρέπει να περάσει στη χρήση των περισσότερων από 5,5 εκατ. οχήματα, δηλαδή στην κατανάλωση του καυσίμου, χαρακτηρίζοντας το σύστημα αυτό πιο δίκαιο έναντι των τελών κυκλοφορίας που το θεωρεί άδικο και αντικοινωνικό μέτρο.
Τα μέλη της Διυπουργικής Επιτροπής επισημαίνουν ότι η τιμή πώλησης της βενζίνης είναι η ακριβότερη στην Ελλάδα σε σύγκριση με τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, ωστόσο χαρακτηρίζουν άδικα τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία έχουν αυξηθεί τρεις φορές την τελευταία πενταετία.
Την περασμένη εβδομάδα στοιχεία της Κομισιόν έδειξαν ότι η Ελλάδα κατέκτησε την πρωτιά της ακριβότερης βενζίνης στην Eυρώπη, με την Ολλανδία να ακολουθεί. Aπό την ανάλυση των στοιχείων προκύπτει ότι την αποκλειστική ευθύνη για την αναρρίχηση της Eλλάδας στην κορυφή της ακρίβειας της EE φέρει η αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα (EΦK και ΦΠA).
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η επιτροπή των δύο συναρμόδιων υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος, που ανέλαβε τη διαμόρφωση του νέου συστήματος τελών κυκλοφορίας, έχει ολοκληρώσει τις εργασίες της και ετοιμάζει την τελική πρόταση-εισήγηση, την οποία θα παραδώσει το προσεχές χρονικό διάστημα στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου και στην Τίνα Μπιρμπίλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου