Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Και η Βίκυ Αργύρη στον συνδιασμό του κ.Τσούφη

Μέσα από την ενασχόληση μου με τον αθλητισμό είτε με την προσωπική μου επαφή, ούσα αθλήτρια από παιδική ηλικία μέχρι και σήμερα (20 χρόνια), είτε επαγγελματικά λόγω της ιδιότητας μου ως δημοσιογράφος, ανακαλύπτω καθημερινά ότι παρά την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν και το μεράκι που διαθέτουν όλοι οι αθλητικοί σύλλογοι της Χαλκιδικής,ανεξαρτήτως αθλήματος, από τις ακαδημίες έως τα αγωνιστικά τμήματα, υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα και σοβαρές ελλείψεις σε.....
πάρα πολλούς τομείς.
Παρ’ ότι έχω προσωπικά μια γενική αποστροφή και απαξίωση της πολιτικής δραστηριότητας, όπως οι περισσότεροι νέοι, εξαιτίας κακών πολιτικών διαχειρίσεων, ωστόσο με το να μένουμε αμέτοχοι δεν θ’αλλάξει ποτέ τίποτα.
Γι αυτό,πήρα τη απόφαση, να θέσω υποψηφιότητα στις δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ-ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ με υποψήφιο δήμαρχο τον Δημήτρη Τσούφη και να προσπαθήσω με πολλή όρεξη και με προσωπική δουλειά να προσφέρω στην ανάπτυξη και βελτίωση των αθλητικών συνθηκών.
Θεωρώ πως μετά από 10 χρόνια συνολικά ενεργής δημοσιογραφίας και τα τελευταία 3 χρόνια στη Χαλκιδική, έχω την δυνατότητα να γνωρίζω πολύ καλά τις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αθλητές, γονείς και διοικήσεις.
Στόχος μου είναι να υπηρετήσω έντιμα την τοπική αυτοδιοίκηση με νέες ιδέες και με μεγάλο ενδιαφέρον για το καλό του αθλητισμού.

Βίκυ Αργύρη
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος , ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ-ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ


 facebook

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ομορφη μου κοπελια που πας?αμφιβαλλω αν σε επεισε ο τσουφης με επιχειρηματα.το βρισκω ποιο πιθανο να σε ανοιξε κανενα μπουκαλακι σε κανενα μαγαζι.δηλαδη αναρωτιεμαι πραγματικα πως σκεφτεται σημερα η νεολαια?....

Ανώνυμος είπε...

Βικη μου Δε ξερω κουκλα μου αν το αποφασισες κατα συνειδηση η το αποφασισες απο συμφερον?Αλλα τωρα θα με πεις κατα συνειδηση πηγαν και ολοι οι υπολοιποι?Ας αναλογιστουν τις συνεπεις λοιπον.Καποια στιγμη πρεπει να αναλαβουμε και τις ευθυνες μας σας δημοτες αυτου του τοπου.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια Βικυ! Πηγες με τους νικητες

Ανώνυμος είπε...

Προχωρα βικη μη μασας.

Ανώνυμος είπε...

Είναι καθαρό και έντιμο άτομο, πέρα από την εξωτερική ομορφιά που διαθέτει. Ωστόσο μάλλον δεν έχει συναίσθηση της επιλογής της!

Ανώνυμος είπε...

Αχ Βίκυ, εκμεταλεύονται την αναγνωρισιμότητα σου και την καλή σου καρδιά. Αν εκλεγούν ούτε στα τηλεφωνημάτα σου θα απαντούν, θα σε έχουν στο: θα το δούμε, κάτι θα κάνουμε κτλ, ταυτόχρονα μια κλίκα θα διοικεί και θα κόβει και θα ράβει!

Ανώνυμος είπε...

8_37 συμφωνω απολυτα με το οτι δεν εχει συναισθηση της επιλογης της και το αποδειξε εμπρακτα.

Ανώνυμος είπε...

Βικη εκανες την καλυτερη επιλογή! ετσι κοριτσι μου εισαι με τους νικητες!

Ανώνυμος είπε...

o tsoufis ine koumparos tou samara. den ine anexarthtos