Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Ο κακός χαμός με τα.... Pretty Bra στη Θεσσαλονίκη !!!

Δεν υπάρχει Έλληνας ή Ελληνίδα που να παρακολουθεί έστω και λίγο τηλεόραση και να μην έχει δει (πιθανώς και εκνευριστεί...) από τις καταιγιστικές σε χρόνο και επαναλήψεις διαφημίσεις του Pretty Bra, της έξυπνης σίτας ή του Pretty Collant.
Ποιος είναι όμως ο βιοτέχνης-«μυστήριο» από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος έμελλε στα χρόνια της κρίσης να τραβήξει τα βλέμματα και να κερδίσει χιλιάδες πελάτες, πουλώντας μέσω τηλε - μάρκετινγκ τα λεγόμενα «έξυπνα προϊόντα»;


Όλα ξεκίνησαν πριν πολλά χρόνια, όταν ο Βασίλης Τζιώτζιος άνοιξε μια μικρή βιοτεχνία με παιδικά ρούχα στην οδό Βαλαωρίτου 12. Η βιοτεχνία δεν ξεχώριζε ιδιαίτερα από τα υπόλοιπα καταστήματα στον εμπορικό δρόμο της Βαλαωρίτου και άρχισε να χάνει πελάτες όταν εμφανίστηκαν τα κινέζικα καταστήματα στη γειτονιά.


Στον απόηχο της οικονομικής κρίσης και της επέλασης των κινέζικων, οι δύο γιοι του επιχειρηματία, Στέλιος και Κώστας, αποφάσισαν να μεταμορφώσουν την εταιρεία το 2008 και να τη μετονομάσουν σε «Diamant Store». Από τότε οι δύο άγνωστοι επιχειρηματίες, με όπλο το τηλε – μάρκετινγκ, είδαν την μικρή βιοτεχνία να «μεταμορφώνεται» σε ένα μικρό επιχειρηματικό θαύμα.


Το σχέδιο ήταν απλό και αποδείχθηκε επικερδές: Χρήσιμα προϊόντα σε καλές τιμές και βομβαρδισμός από διαφημίσεις. Έξυπνη Σίτα, Pretty Bra, Pretty Collant, Pretty Pants εισέβαλαν στα σπίτια των τηλεθεατών μέσα από διαφημίσεις... διαρκείας και εναλλακτικούς πρωταγωνιστές, ανθρώπους της διπλανής πόρτας, που δεν θυμίζουν σε τίποτα τα όμορφα μοντέλα των κλασικών διαφημίσεων. Μάλιστα, στη διαφήμιση για την Έξυπνη Σίτα, εμφανίζεται και ο ίδιος ο Στέλιος Τζιώτζιος προσπαθώντας να πείσει τους τηλεθεατές να προμηθευτούν τα φθηνά προϊόντα της εταιρείας.


Οι κούτες με τα προϊόντα που έρχονται από το εξωτερικό εξαφανίζονται σε χρόνο-ρεκόρ, καθώς μέσα σε μια μέρα το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας δέχεται έως και 10.000 κλήσεις από ενδιαφερόμενους πελάτες από όλη την Ελλάδα. Μάλιστα η εταιρεία κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να επεκταθεί δημιουργώντας και άλλο κατάστημα στην Αθήνα, επίσης στην οδό Βαλαωρίτου και πολύ πιθανώς για συμβολικούς λόγους. Οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης προσπαθούν να διατηρούν ένα πέπλο μυστηρίου για την εταιρεία τους, υποχρεώνοντας τους εργαζόμενους, όπως υποστηρίζουν οι τελευταίοι, να υπογράφουν συμβόλαιο ότι δεν θα δημοσιοποιούν λεπτομέρειες για τον τρόπο λειτουργίας της Diamant.
Βέβαια, ένα από τα πολλά προϊόντα που πουλούσε η εταιρεία δεν αποδείχθηκε και τόσο... έξυπνο. Πρόκειται για τη συσκευή παραγωγής όζοντος, για την οποία η Diamant Α.Ε., με απόφαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, πλήρωσε πριν τρία χρόνια πρόστιμο ύψους 60.000 ευρώ επειδή χρησιμοποιούσε παραπλανητικούς ισχυρισμούς κατά την προώθηση της, διαφημίζοντας ότι το οζονοποιημένο νερό που παράγεται μέσω των συσκευών που πωλούσε έχει αναγνωρισμένες θεραπευτικές ιδιότητες για ευρύτατο φάσμα ασθενειών. Ωστόσο, αυτή η καμπάνα δεν φαίνεται να επηρέασε ούτε την πορεία της ούτε τη στρατηγική προώθησης των προϊόντων της.


Υπάρχει, όμως, και η άλλη, η γκρίζα πλευρά πίσω από το success story: Τις τελευταίες βδομάδες υπάρχουν καταγγελίες από εργαζόμενες του τηλεφωνικού κέντρου για τις συνθήκες εργασίας στη Diamant. Τρεις πρώην εργαζόμενες, μάλιστα, καταγγέλλουν πως «είδαν την πόρτα της εξόδου, όταν ρώτησαν πότε θα πάρουν ρεπό», ότι τα ωράρια εργασίας είναι εξοντωτικά, (έως και 12 ώρες ακόμα και στις αργίες) με απολαβές που αντιστοιχούν μόνο στο βασικό μισθό.
Οι πρώην εργαζόμενες έχουν ξεκινήσει ήδη κινητοποιήσεις, πραγματοποιώντας διαμαρτυρία έξω από τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης και προειδοποιώντας με καταγγελία στην Επιθεώρηση Εργασίας. Οι απολυμένες εργαζόμενες θα πραγματοποιήσουν και σήμερα διαμαρτυρία έξω από το κατάστημα της εταιρείας στις 12:00.
  
voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: