Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ζήτω η ΖΩΗ!

Χρόνια πολλά Ελλάδα, Ζήτω το ΟΧΙ...
Ζήτω οι Έλληνες, Ζήτω το Έθνος... και μπλα,μπλα, μπλα... και πληθώρα οι ευχές, και να ΄χαμε να λέγαμε κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια, άσχετα αν η Ελλάδα ''τρώει τα παιδιά της''.


"Υπάρχει ζωή"  ήθελα να φωνάξω εγώ, όταν μέσα από το φακό μου είδα το χαμόγελο αυτού του παιδιού.


Πιστέψτε με ήθελα να πετάξω το φακό και να φωνάξω "Ζήτω η Ζωή" !  Μου χάρισε χρόνια ζωής αυτή η ψυχούλα! Να είσαι καλά υπέροχο μου πλασματάκι !!!

Παρακαλώ πολύ όλους σας να μην προχωρήσετε στη διαδικασία των like, ο σκοπός της ανάρτησης μου δεν είναι για να συγκινήσω και να συλλέξω like, ουδέποτε ήταν, αγαπώ τη φωτογραφία και το κάνω για μένα και μόνο για μένα....


Εύχομαι να μπορέσετε μέσα από τη φωτογραφία μου να νιώσετε στο ελάχιστο από αυτό που ένιωσα εγώ μέσα από το χαμόγελο αυτού του παιδιού...



 της Μαρίας Αρχοντοπούλου
halkidikinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: