Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Καραμανλής μήνυσε τον Καμμένο κι έβαλε δικηγόρο τον Κούγια. Θα ΄χει μεγάλο ενδιαφέρον η δίκη !

Όχι βεβαίως ο Κώστας Καραμανλής, αλλά ο γνωστός και πετυχημένος ...
εκδότης Νίκος Καραμανλής.

Ο εκδότης των εφημερίδων «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» και «Karfitsa», Νίκος Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον νομικό σύμβουλο των εφημερίδων, κ. Αλέξη Κούγια, επισκέφθηκε την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κα Ευτέρπη Κουτζαμάνη, και κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος του προέδρου των ΑΝ.ΕΛ. Πάνου Καμμένου. Η μήνυση κατατέθηκε προκειμένου να επισπευσθεί η άρση της ασυλίας του Πάνου Καμμένου για να οδηγηθεί η υπόθεση στο ακροατήριο.
Όλα ξεκίνησαν την Πέμπτη 9/11/2014 όταν ο προέδρος των ΑΝΕΛ ερωτήθηκε κατά την διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης Τύπου στην ΔΕΘ από τον δημοσιογράφο της «Καρφίτσας» και του karfitsa.gr Βαγγέλη Στολάκη, αν θεωρεί ότι έχει κάνει ο ίδιος κάποια προσωπικά λάθη τα οποία οδήγησαν στην ανεξαρτητοποίηση και σε διαγραφές βουλευτών του.


Ο κ. Καμμένος, επέλεξε, σύμφωνα με τον εκδότη "όχι μόνο να υπεκφύγει της ερώτησης, αλλά να κάνει την συκοφαντική επίθεση κατά του εκδότη κ. Νίκου Καραμανλή, υποστηρίζοντας ότι το μόνο λάθος που έχει κάνει είναι ότι δεν… κατέθεσε μήνυση και αγωγή εναντίον του!"



Δείτε εδώ την απάντηση του Πάνου Καμμένου στον δημοσιογράφο, με κατηγορίες κατά του εκδότη :








Δείτε εδώ τις δηλώσεις Κούγια και Νίκου Καραμανλή:








Δείτε ολόκληρο το κείμενο της μήνυσης που κατέθεσε ο πληρεξούσιος δικηγόρος του κ. Νικολάου Καραμανλή, κ. Αλέξης Κούγιας.


ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ


ΜΗΝΥΣΗ – ΕΓΚΛΗΣΗ


Του Νικολάου Καραμανλή του Γεωργίου και της Ειρήνης, επιχειρηματία, κατοίκου Βριλησσίων Αττικής, οδός Οδυσσέως αριθμός 23.






ΚΑΤΑ


Του Παναγιώτη Καμμένου, βουλευτή, Προέδρου του Κοινοβουλευτικού Κόμματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες», κατοίκου Αθήνας, επί της Λεωφόρου Συγγρού 196 & Χαροκόπου 2.


Εγκαλώ τον ως άνω, διότι ισχυρίσθηκε δι εμέ ενώπιον τρίτων ψευδή γεγονότα που μπορούν να βλάψουν την τιμή και την υπόληψη μου, γνωρίζοντας ότι αυτά είναι ψευδή (α. 362-363ΠΚ).


Α. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ


Ο εγκαλούμενος, με την ιδιότητά του ως Προέδρου του Κοινοβουλευτικού Κόμματος με την επωνυμία «Ανεξάρτητοι Έλληνες», την 11/09/2014 παραχώρησε συνέντευξη τύπου στην 79η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που έλαβε χώρα στο εκθεσιακό κέντρο «Helexpo», παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων. Ο εγκαλούμενος, μεταξύ άλλων, κλήθηκε να απαντήσει και σε ερώτηση του Ευάγγελου Τσολάκη, δημοσιογράφου της εφημερίδας «karfitsa» και του ειδησεογραφικού portal «www.karfitsa.gr», η οποία είχε ως εξής: «Κε πρόεδρε καλησπέρα σας από την εφημερίδα καρφίτσα και το sitekarfitsa.gr. Μέσα σε δύο χρόνια έχετε χάσει τη μισή σας δύναμη σε σχέση με τις εκλογές 2012 και τις ευρωεκλογές και μετράτε 6 ανεξαρτητοποιήσεις και μία διαγραφή αν δεν κάνω λάθος. Μιλήσατε για τα συστημικά ΜΜΕ, για τα χρήματα κρατικής χρηματοδότησης, τα οποία δεν ήρθαν στο κόμμα, προκειμένου να προχωρήσετε στις ευρωεκλογές. Θέλω να μου πείτε για τα δικά σας προσωπικά σφάλματα που έχετε κάνει – αν έχετε κάνει – στο να απομακρυνθούν αυτοί οι 6 βουλευτές σας και αναφέρονται στις επιστολές τους. Και ένα δεύτερο και θέλω να σας ρωτήσω ευθέως: Αν ο Κ. Καραμανλής προταθεί από τον κ. Σαμαρά και τον κ. Βενιζέλο για Πρόεδρος της Δημοκρατίας, θα τον καταψηφίσετε;».


Ο εγκαλούμενος, απαντώντας στην ως άνω ερώτηση, ανέφερε τα εξής: «Πρώτα απ’ όλα τέτοια χάρη δε θα τους κάνω. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι ο πρώην Πρωθυπουργός δεν ενδιαφέρεται για τίτλο ΠτΔ έτσι όπως προσπαθούν να τον αποστρατεύσουν οι κ.κ. Σαμαράς και Βενιζέλος.


Θα σας απαντήσω τι έχω μετανιώσει. Ότι εκδότες σαν τον κ. Καραμανλή, Νίκο Καραμανλή, δεν τους έκανα αγωγές από την πρώτη στιγμή, όταν άρχισαν να με εκβιάζουνε. Και άφησα να γράφουν διάφορα δημοσιεύματα και δεν τους μήνυσα και να τους κάνω αγωγές για τη λάσπη, την οποία ρίχνανε και που τελικά κάποιοι άλλοι ήρθαν στα δικαστήρια και ζήτησαν συγνώμη. Αυτό ήταν το λάθος μου».


Ακολούθως, λόγω της αστραπιαίας διάδοσης των πληροφοριών μέσω του διαδικτύου, αλλά και της απευθείας μετάδοσης της εν λόγω συνέντευξης τύπου από τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, η συνέντευξη που παραχώρησε ο εγκαλούμενος και οι εμπεριεχόμενοι σ’ αυτήν ψευδείς και παραπλανητικοί ισχυρισμοί έγιναν γνωστοί στο πανελλήνιο, σε εκατομμύρια τηλεθεατών, αλλά και στο πλήθος επισκεπτών των διαδικτυακών τόπων που αναμετέδωσαν τη συνέντευξη, όπως ο πασίγνωστος ιστότοπος «www.youtube.gr» που πρώτος την αναπαρήγαγε στο σύνολό της. Από τότε που δόθηκε η συνέντευξη, ο οιοσδήποτε προβεί σε χρήση της παγκόσμιας μηχανής αναζήτησης «google» ή άλλης όμοιας για να πληροφορηθεί το περιεχόμενο των δηλώσεων του εγκαλούμενου ως αρχηγού πολιτικού κόμματος στη ΔΕΘ, λαμβάνει αυτόματα γνώση των ένδικων, καθόλα προσβλητικών για το πρόσωπό μου, αναφορών του εγκαλούμενου που με κατονόμασε ψευδώς ως εκβιαστή, κατασυκοφαντώντας με.


Ειδικότερα:


Β. Η ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ


Ο εγκαλούμενος, τελώντας εν γνώση της αναλήθειας των λεγομένων του, ισχυρίστηκε ψευδώς ότι τον εκβιάζω, προσβάλλοντας κατάφωρα την τιμή και την υπόληψή μου, αφού με παρουσίασε στους τρίτους που πληροφορήθηκαν το περιεχόμενο της δήλωσής του ως δήθεν κακοποιό του κοινού ποινικού δικαίου που συστηματικά παραβιάζω το νόμο, με σκοπό να αποκομίζω παράνομο περιουσιακό όφελος.


Ειδικότερα, λέγοντας ότι τον εκβιάζω, ισχυρίστηκε ψευδώς για το πρόσωπό μου ότι τον απειλώ εξακολουθητικά και συστηματικά ότι θα χειραγωγώ, όπως ήδη πράττω κατ’ αυτόν, την κοινή γνώμη σε βάρος του ως αρχηγού κοινοβουλευτικού κόμματος, ρίχνοντας λάσπη στο όνομά του μέσα από δημοσιεύματά μου, τα οποία δεν προσδιορίζει περαιτέρω, υλοποιώντας έτσι την δήθεν απειλή μου να τον εξοντώσω πολιτικά, επειδή δεν ανταποκρίνεται στην εκβιαστική συμπεριφορά μου, την οποία ουδόλως εξειδίκευσε ως προς το δήθεν απαιτούμενο από εμένα όφελος. Μάλιστα, μου καταλόγισε την πτώση της εκλογικής του δύναμης και αυτής του κοινοβουλευτικού κόμματος, του οποίου είναι αρχηγός, θεωρώντας με δήθεν υπεύθυνο για την αποχώρηση βουλευτών από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του και την συρρίκνωση των ποσοστών που έλαβε το κόμμα του στις πρόσφατες εκλογές, όπως εξάλλου προκύπτει και από το περιεχόμενο της ερώτησης που του απηύθυνε ο δημοσιογράφος και είχε σχέση με την πολιτική κατάσταση του κόμματος.


Με άλλες λέξεις, μου καταλογίζει ανερυθρίαστα ότι είμαι ανέντιμος άνθρωπος, χωρίς ηθικές αναστολές, που επιδίδεται σε παράνομες πράξεις και θυσιάζει στον βωμό του προσωπικού συμφέροντος και του εύκολου πλουτισμού κάθε έννοια ηθικής, εντιμότητας και αξιοπρέπειας, διαπράττοντας σε βάρος μου το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφημήσεως.


Ο εγκαλούμενος, στο πλαίσιο της πρωτοφανούς αυτής επίθεσης σε βάρος μου και της κατασυκοφάντησής μου, αναφέρει ψευδώς ότι τον εκβίαζα γράφοντας διάφορα δημοσιεύματα που «του έριχναν λάσπη», ενώ δεν διστάζει να αναφέρει ότι εκμεταλλεύτηκα το γεγονός ότι δεν μου έκανε μήνυση ή αγωγή. Ο εγκαλούμενος επιχείρησε με τον τρόπο αυτό να αλλοιώσει την εικόνα που έχουν σχηματίσει για το πρόσωπό μου μέσα από την προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική μου δραστηριότητα οι άνθρωποι που έλαβαν γνώση του περιεχομένου της επίμαχης συνέντευξης τύπου.


Ο εγκαλούμενος τελούσε εν γνώσει του ψεύδους της υπό κρίση δηλώσεώς του, αφού γνώριζε ότι ουδέποτε τον απείλησα, ουδέποτε απαίτησα να μου καταβάλει το οποιοδήποτε αντάλλαγμα για να μην υλοποιήσω τις δήθεν απειλές μου, ουδέποτε εξέδωσα έντυπο με αρνητική για εκείνον κριτική δημοσίευμα επειδή δήθεν δεν ανταποκρίθηκε στην δήθεν εκβιαστική μου προσέγγιση, ουδέποτε επιδίωξα την ηθική και πολιτική εξόντωσή του, όπως ισχυρίζεται, ουδέποτε προέβην γενικά στην οποιαδήποτε παράνομη πράξη σε βάρος του.


Αντιθέτως, ανέκαθεν δραστηριοποιούμαι ως εκδότης στον τομέα της ενημέρωσης με ψύχραιμο και αντικειμενικό τρόπο, εφαρμόζοντας πιστά τις αρχές της ηθικής και ειδησεογραφικής δεοντολογίας. Άλλωστε, οι επιλογές και οι αποφάσεις προσώπων δημοκρατικά εκλεγμένων, είναι προφανές ότι υπόκεινται στην κριτική, όποια και αν είναι αυτή, των πολιτών, των δημοσιογράφων και των πάσης φύσεως σχολιαστών.


Η προσβολή της προσωπικότητάς μου, ωστόσο, γίνεται έτι μεγαλύτερη, εάν συνεκτιμηθεί το γεγονός ότι ο εγκαλούμενος μού καταλογίζει την ως άνω εκβιαστική συμπεριφορά υπό την ιδιότητά μου ως εκδότη εφημερίδων και ειδησεογραφικών portal, υπονοώντας δηλαδή ότι εκμεταλλεύομαι την θέση μου αυτή για να εκβιάζω πολιτικά πρόσωπα με σκοπό τη λήψη παράνομου περιουσιακού οφέλους, τη στιγμή που ο εγκαλούμενος γνωρίζει ότι μάχομαι καθημερινά, προκειμένου να διαφυλάξω την μοναδική αποστολή του τύπου, ήτοι την αντικειμενική και άμεση ενημέρωση του κοινού, μέσα από την οποία πραγματώνονται ρητά πλέον συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα, όπως η ελευθερία της έκφρασης, το δικαίωμα του πληροφορείν αλλά και το δικαίωμα του πληροφορείσθαι, αναγκαία για την ενεργοποίηση του δικαιώματος συμμετοχής των πολιτών στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας (βλ. διατάξεις των άρθρων 2, 5, 5Α, 9, 9Α, 14, 15, 19 του Συντάγματος).


Γ. Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ


Όπως είναι φανερό, οι παραπάνω ψευδείς ισχυρισμοί γεγονότων εκδηλώνουν σαφή και αδικαιολόγητη αμφισβήτηση της τιμής και της υπόληψής μου και ξεπερνούν κάθε ανεκτό και επιβαλλόμενο μέτρο κριτικής και ελέγχου. Και αυτό, γιατί συνιστούν προσωπική επίθεση, με φανερό σκοπό να με μειώσουν προσωπικά ως επιχειρηματία, ως εκδότη κι ως άνθρωπο. Αυτή την πρόθεση του εγκαλουμένου μαρτυρούν εκτός των άλλων, ο τρόπος, το μέσο αλλά και το ύφος των λεγομένων του, με τη χρήση απαξιωτικών για το πρόσωπό μου αναφορών, αλλά και το γεγονός ότι ο εγκαλούμενος προέβη στην επίθεση του αυτή από τη θέση του ηγέτη ενός κοινοβουλευτικού κόμματος που θα όφειλε να φιλτράρει δύο και τρεις φορές τις δημόσιες δηλώσεις του. Απεναντίας, ανενδοίαστα ο εγκαλούμενος επέλεξε ως μέσο για να με συκοφαντήσει μία σοβαρή δημόσια τοποθέτησή του, για την οποία εκδηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι Έλληνες, είναι δε χαρακτηριστικό ότι οι αναφορές του στο πρόσωπό μου αποτέλεσαν άστοχη απάντηση σε δημοσιογραφική ερώτηση με διαφορετικό θέμα.


Με τις ως άνω αναφορές ψευδών γεγονότων του εγκαλούμενου στο πρόσωπό μου βλάπτονται προστατευόμενα έννομα αγαθά της προσωπικότητάς μου, όπως είναι η τιμή και η υπόληψή μου, η ηθική μου αξία και ακεραιότητα, ώστε ν’ αναγκάζομαι να προσφύγω στη δικαιοσύνη, ζητώντας να τιμωρήσει τον υπαίτιο της παράνομης και χυδαίας επιθέσεως σε βάρος μου και να με αποκαταστήσει.


Ειδικότερα, η προσβολή της τιμής μου από τον εγκαλούμενο συνίσταται στην από μέρους του ενώπιον τρίτων αμφισβήτηση της προσωπικής μου εντιμότητας με την εν γνώση της αναλήθειάς των επίκλησης ψευδών γεγονότων, καθόσον με την απευθείας μετάδοση της εν λόγω συνέντευξης τύπου από τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας και την κυκλοφορία της σχετικής συνέντευξης στο διαδίκτυο, όπως πρόκειται να γίνει και στον έντυπο τύπο, έλαβε γνώση των προσβλητικών αυτών εκφράσεων και των ψευδολογημάτων του τεράστιος αριθμός ατόμων, τα οποία σχημάτισαν μειωτική για το πρόσωπο μου εικόνα, και ειδικότερα σχημάτισαν για το πρόσωπο μου την εικόνα ενός ανθρώπου άτιμου και αήθους που προβαίνει σε παράνομες πράξεις και ειδικότερα σε εκβιασμούς χρησιμοποιώντας τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο με σκοπό τον πλουτισμό, ενός ανθρώπου ανάλγητου και χωρίς φραγμούς.


Συνεπώς και αναποδράστως, αντίστοιχα αυξημένος υπήρξε και ο αντίκτυπος που εκ των προτέρων ο εγκαλούμενος γνώριζε ότι η συμπεριφορά του θα είχε στην προσωπικότητά μου σε προσωπικό, κοινωνικό, οικογενειακό και επαγγελματικό επίπεδο, αλλά και στη δημόσια εικόνα μου.


Η σημασία και το νόημα των ψευδών ισχυρισμών που διατύπωσε ο εγκαλούμενος σε βάρος μου μεγεθύνονται έτι περισσότερο εάν ληφθεί υπόψη η εν γένει προσωπικότητά μου. Ειδικότερα:


Είμαι διακεκριμένος επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται επί τριάντα συναπτά έτη στο χώρο του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου. Η επαγγελματική μου δράση χρονολογείται από το 1980 αρχικά ως υπεύθυνος πωλήσεως εκδόσεων σε γνωστό εκδοτικό οίκο της Θεσσαλονίκης. Εν συνεχεία ίδρυσα προσωπική εταιρεία ως ελεύθερος επαγγελματίας με αντικείμενο την παραγωγή και την εμπορία εκδόσεων, δραστηριότητα την οποία εξασκώ έως και σήμερα. Το 2000 μετέφερα την έδρα των επιχειρήσεών μου στην Αθήνα, ενώ σήμερα κατέχω τη θέση του Προέδρου και του Διευθύνοντος συμβούλου στην ανώνυμη εταιρεία με το διακριτικό τίτλο «ΕΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ», ενώ είμαι διαχειριστής στην Ε.Π.Ε. με το διακριτικό τίτλο «Ν.Κ. ΜediaGroupE.Π.Ε.», καθώς και στην Ε.Π.Ε με το διακριτικό τίτλο «Εκδόσεις Αλέξανδρος ΕΠΕ».


Αντικείμενο μεταξύ άλλων της τρέχουσας επαγγελματικής μου δραστηριότητας είναι η έκδοση εφημερίδων και συγκεκριμένα της εβδομαδιαίας πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδας «Το Παρασκήνιο» και της εβδομαδιαίας freepress «karfitsa», που εκδίδεται και κυκλοφορεί στην Κεντρική Μακεδονία. Επίσης, έχω αναλάβει τη λειτουργία των ειδησεογραφικών portals «www.paraskhnio.gr», «www.karfitsa.gr», καθώς και του οικονομικού-επιχειρηματικού site «www.toxrima.gr». Eπιπροσθέτως, εκδίδω πολυτελή ιστορικά λευκώματα συλλεκτικού τύπου, αναλαμβάνω υπέρ τρίτων το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διαχείριση ιστοσελίδων και λοιπών διαδικτυακών υπηρεσιών, την ηλεκτρονική καθώς και τη συμβατική εμπορία επιλεγμένων εκδόσεων, καθώς και τη διοργάνωση ημερίδων και συνεδρίων.


Αυτή η εν γένει καθόλα εξαιρετική επαγγελματική, προσωπική και κοινωνική δραστηριότητα, μου έδωσε την ηθική ικανοποίηση να έχω κληθεί επανειλημμένως ως ομιλητής σε διαλέξεις για θέματα σχετικά με τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, ενώ έχω διοργανώσει συνέδρια, όπου εκλήθησαν ως ομιλητές εξέχουσες προσωπικότητες του δημόσιου βίου μεταξύ των οποίων εκδότες, δημοσιογράφοι και βουλευτές.


Λόγω της επαγγελματικής μου καταξίωσης, έχω γίνει ευρύτατα γνωστός εις το Πανελλήνιο όχι μόνο για την επαγγελματική μου αρτιότητα, αλλά και δια το γεγονός ότι όλη μου η Πολιτεία χαρακτηρίζεται από ένα σύστημα αξιών που απαρεγκλίτως τηρώ.


Ο δε εγκαλούμενος προέβη στους επίμαχους ψευδείς ισχυρισμούς του όχι από απερισκεψία ή αμέλεια, αλλά από κακοβουλία και κακή προαίρεση, γνωρίζοντας το ψεύδος όσων ισχυρίστηκε και ότι οι ισχυρισμοί του θίγουν την προσωπικότητά μου.


Επειδή από το συνδυασμό των ά. 363 και 362 ΠΚ συνάγεται ότι για τη στοιχειοθέτηση της αντικειμενικής υπόστασης του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφήμησης, απαιτείται ο υπαίτιος να διαδώσει ή να ισχυρισθεί ενώπιον άλλου για τρίτον, γεγονός πρόσφορο να βλάψει την τιμή ή την υπόληψή του, το δε γεγονός αυτό να είναι ψευδές και ο υπαίτιος να είχε γνώσει της αναλήθειάς του.


Επειδή ως γεγονός κατά την έννοια των ανωτέρω διατάξεων νοείται κάθε πράξη ή συγκεκριμένο περιστατικό του εξωτερικού ή εσωτερικού κόσμου που αναφέρεται στο παρελθόν ή στο παρόν, υποπίπτει στις αισθήσεις και είναι δεκτικό απόδειξης, καθώς και κάθε συγκεκριμένη σχέση ή συμπεριφορά που η ύπαρξή τους ανάγεται στο παρελθόν ή στο παρόν, υποπίπτει στις αισθήσεις και αντίκειται στην ηθική και στην ευπρέπεια και είναι ικανή με την ανακοίνωσή της σε τρίτους να βλάψει την τιμή και την υπόληψη κάποιου άλλου (ΑΠ 34/1991, 478/1986, 1156/1985).


Επειδή ο δόλος που απαιτείται για την υποκειμενική υπόσταση του εγκλήματος αυτού, συνίσταται στο ότι ο δράστης με τη θέλησή του προβαίνει στη διάδοση ή στον ισχυρισμό ψευδούς γεγονότος, με την ανωτέρω έννοια, πρόσφορου να βλάψει την τιμή και την υπόληψη εκείνου, στον οποίο αποδίδεται, και έχει γνώση της αναλήθειάς του (ΑΠ 206/1994, 603/1994).


Επειδή ο εγκαλούμενος με ζημίωσε παράνομα και υπαίτια, με πρόθεση να βλάψει την τιμή και την υπόληψή μου ως ανθρώπου και επαγγελματία, αφενός γνωρίζοντας ότι τα περιστατικά που περιγράφει είναι αναληθή και αφετέρου προσπαθώντας να τα παρουσιάσει με τέτοιο τρόπο που να θίγει την προσωπικότητά μου, να με μειώνει και να με υποτιμήσει.


Επειδή ο εγκαλούμενος προέβη στις ανωτέρω δηλώσεις, συκοφαντώντας με, εμφανίζοντάς με, όπως με εμφανίζει, πλήττοντας κατά τρόπο αντίθετο στα χρηστά ήθη τόσο τη δημόσια εικόνα μου, όσο και την επαγγελματική μου ανέλιξη και κοινωνική μου καταξίωση δια ψευδών γεγονότων και εκθέτοντας σε κίνδυνο την πίστη, το επάγγελμα και το μέλλον μου.


Επειδή όχι μόνο θίγεται η τιμή και η υπόληψή μου από τη συμπεριφορά του εγκαλουμένου, αλλά και παρέχονται στηρίγματα, επί των οποίων τρίτοι, όλοι όσοι παρακολούθησαν την εν λόγω συνέντευξη τύπου, θα μπορούσαν να διαμορφώσουν αρνητική για το πρόσωπό μου κρίση και κριτική.


Επειδή η ηθική στάση της ζωής μου και η επαγγελματική μου προσωπικότητα, αλλά και η εν γένει δημόσια – κοινωνική μου εικόνα είναι το μοναδικό όπλο, το οποίο διαθέτω δια την καταξίωσή μου.


Επειδή ο εγκαλούμενος με ζημίωσε υπαίτια και παράνομα, με πρόθεση να βλάψει την εμπιστοσύνη του κοινού προς το πρόσωπό μου, αφενός γνωρίζοντας ότι τα περιστατικά που ισχυρίζεται είναι αναληθή, και αφετέρου προσπαθώντας να τα παρουσιάσει με τέτοιο τρόπο που να θίγεται, να μειώνεται και να υποτιμάται το πρόσωπό.


Επειδή επικαλούμαι και προσκομίζω:


Cdμε το περιεχόμενο της συνέντευξης του εγκαλούμενου στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και ενδεικτικές δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο, όπου αναμεταδόθηκαν οι δηλώσεις του εγκαλούμενου.


Επειδή επιφυλάσσομαι να προσκομίσω κι άλλα έγγραφα σε επόμενα στάδια της ποινικής διαδικασίας.


Επειδή τα ως άνω είναι νόμιμα, βάσιμα και αληθή.


ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ – ΑΙΤΟΥΜΑΙ


Όπως Υμείς, κ. Εισαγγελεύ, ασκήσετε ποινική δίωξη εις βάρος του εγκαλουμένου δια το αδίκημα που διέπραξε εις βάρος μου και συγκεκριμένα της συκοφαντικής δυσφήμησης, δηλών άμα παράσταση πολιτική αγωγής, αιτούμενος το ποσό των 44 Ευρώ με επιφύλαξη ως χρηματική ικανοποίηση για την ηθική βλάβη που υπέστην από την παράνομη συμπεριφορά του εγκαλούμενου.


Αθήνα, 12/09/2014


Ο ΕΓΚΑΛΩΝ





Η συνέχεια θα δοθεί στα δικαστήρια και θα είναι ενδιαφέρουσα, καθώς, συνηθίζεται οι πολιτικοί να μηνύουν τους εκδότες για δυσφήμηση κι όχι το αντίστροφο!


με πληροφορίες από Καρφίτσα και Παρασκήνιο

Δεν υπάρχουν σχόλια: