Η καρικατούρα της Ελληνίδας μάνας που κυνηγάει τον κανακάρη της (έφηβο, ώριμο, στέλεχος επιχειρήσεων κλπ) να πιει τον χυμό του (LIFE) αποτέλεσε έμπνευση για την συγκεκριμένη διαφήμιση.
Μάλιστα σε ένα από τα σποτ εμφανίζεται η Ελληνίδα μάνα την ώρα.. που κυνηγάει τον κανακάρη της να πιει το χυμό του να μιλάει απαξιωτικά για την κοπέλα του η οποία μόλις έχει σηκωθεί από το κρεβάτι του στυλ «ρίξε κάτι πάνω σου...»
Προφανώς αυτό το πρότυπο Ελληνίδας μάνας θέλει να υπερασπισθεί το συγκεκριμένο προιόν και σε μητέρες με τέτοια συμπεριφορά και νοοτροπία απευθύνεται ο χυμός LIFE.
Kαθότι καμιά σωστή μητέρα δεν θα απαξίωνε με τέτοιο τρόπο κατ΄αρχήν το ίδιο της το φύλο στο πρόσωπο της συντρόφου του γιου της.
Σίγουρα υπάρχουν πολλές μητέρες που κινούνται στα όρια της γραφικότητας και της γελοιότητας σε σχέση με τον κανακάρη τους. Μόνο που η πλειοψηφία των νέων μητέρων απέχει πολύ από το παρωχημένο πρότυπο μητέρας που προβάλει η διαφήμιση του συγκεκριμένου χυμού.
Είναι ένα εύρημα που μάλλον αποκλείει από την αγορά του προιόντος όλες εκείνες τις μητέρες που θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους-κορίτσια και αγόρια- με τους σωστούς αξιακούς κώδικες για να ανταποκριθούν σε ένα περιβάλλον που γίνεται όλο και πιο σύνθετο.
Αλήθεια για ποιο λόγο ο χυμός LIFE επέλεξε να ταυτίσει το προιόν του με τα αγόρια-φλώρους και τις μητέρες που τους παρασκευάζουν;
Μάλιστα σε ένα από τα σποτ εμφανίζεται η Ελληνίδα μάνα την ώρα.. που κυνηγάει τον κανακάρη της να πιει το χυμό του να μιλάει απαξιωτικά για την κοπέλα του η οποία μόλις έχει σηκωθεί από το κρεβάτι του στυλ «ρίξε κάτι πάνω σου...»
Προφανώς αυτό το πρότυπο Ελληνίδας μάνας θέλει να υπερασπισθεί το συγκεκριμένο προιόν και σε μητέρες με τέτοια συμπεριφορά και νοοτροπία απευθύνεται ο χυμός LIFE.
Kαθότι καμιά σωστή μητέρα δεν θα απαξίωνε με τέτοιο τρόπο κατ΄αρχήν το ίδιο της το φύλο στο πρόσωπο της συντρόφου του γιου της.
Σίγουρα υπάρχουν πολλές μητέρες που κινούνται στα όρια της γραφικότητας και της γελοιότητας σε σχέση με τον κανακάρη τους. Μόνο που η πλειοψηφία των νέων μητέρων απέχει πολύ από το παρωχημένο πρότυπο μητέρας που προβάλει η διαφήμιση του συγκεκριμένου χυμού.
Είναι ένα εύρημα που μάλλον αποκλείει από την αγορά του προιόντος όλες εκείνες τις μητέρες που θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους-κορίτσια και αγόρια- με τους σωστούς αξιακούς κώδικες για να ανταποκριθούν σε ένα περιβάλλον που γίνεται όλο και πιο σύνθετο.
Αλήθεια για ποιο λόγο ο χυμός LIFE επέλεξε να ταυτίσει το προιόν του με τα αγόρια-φλώρους και τις μητέρες που τους παρασκευάζουν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου