Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Σημασία έχει το ταξίδι…

Θυμάμαι τον εαυτό μου σε μια διαδρομή μεταξύ Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Καλλικράτεια. Τα νεανικά μου χρόνια με βρήκαν φοιτητή στη Θεσσαλόνικη. Αυτή ήταν η αφορμή αλλά όχι η αιτία για να βρεθώ σε μια διαδρομή. Πιάνω τον εαυτό μου να είμαι σε όσα συνέβαιναν γύρω μου. Επιστρέφοντας από τις σπουδές χωρίς να έχω φύγει ποτέ από εκεί που ξεκίνησα. Η Χαλκιδική ήταν η βάση μου, η Θεσσαλονίκη η πόλη μου. Η διαδρομή μου, πάντα πολιτική. Πολιτική χωρίς κρίση, πολιτική με κρίση. Χωρίς δισταγμό βρίσκομαι παρόν και στο πριν και στο μετά. Πολιτική και η σκέψη μου, πολιτική και η στάση ζωής μου. Χωρίς πολιτική όλα φαίνονται άβουλα, χωρίς πεποίθηση.

Είναι ίσως σημείο των καιρών να αρνηθούμε τη.....
πολιτική…φαίνεται σα μια τάση για να ξορκίσουμε το κακό που μας έχει στοιχειώσει τα τελευταία χρόνια. Κατανοώντας το παρελθόν μπορούμε να δούμε πια τα γεγονότα..και τα γεγονότα στο παρόν δίνουν μόνο αριθμούς, αριθμούς που έχουν ξεπεράσει την πολιτική. Έχουν ξεπεράσει τους ανθρώπους, τα προβλήματα τα συναισθήματα γιατί απλά δεν μπορούν να δράσουν. Η πολιτική μπορεί να δράσει, να ενεργοποιήσει να σηματοδοτήσει…ίσως να είναι ο καιρός της κρίσης της πολιτικής ή ο καιρός να γίνει η πολιτική ξανά συναρπαστική με επίκεντρο την αλλαγή. Όλη η γενιά μου είναι μπροστά σε αυτή τη λέξη που την ακούγαμε από παιδιά και τώρα μας προκαλεί να διεκδικήσουμε αυτό που ζητούσαμε από παλιά, να είμαστε εμείς οι πρωταγωνιστές και όχι οι θεατές αυτής της εποχής.

Τώρα όσο ποτέ άλλοτε, επαναφέρω το συναίσθημα που με παρακίνησε να ασχοληθώ τόσο ενεργά με τα κοινά, εκείνο το κίνητρο που με έκανε να έχω μια διαδρομή με ταυτότητα πολιτική. Τόσο απλά, τόσο ξεκάθαρα. Αφουγκράζομαι όσα εξελίσσονται αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στο παρόν που με ζητά να δράσω για το μέλλον….να συμμετέχω στην αποδόμηση και στη δόμηση αυτού που έρχεται…στην αλλαγή, στην εξέλιξη γιατί πάνω απ’ όλα σημασία έχει η πορεία, η βελτίωση και η συνεχής αναζήτηση..


Του Απόστολου Πανά / Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας – Χαλκιδική / Panas792001@yahoo.gr / www.apostolospanas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: