Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Δείτε την γκάφα της Lidl με την χριστουγεννιάτικη προσφορά της σε απόρους

Η διοίκηση περίμενε να μοιράσει περίπου 1.000 πακέτα με τρόφιμα, αλλά τελικά θα αναγκαστεί να καλύψει
δεκαπλάσιο αριθμό,

οδηγώντας το κόστος της κίνησης αυτής στα 200.000 ευρώ.

Οπως γράφει το Reuters από τις Βρυξέλλες και το Βέλγιο, τα εκεί καταστήματα της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ χαμηλού κόστους προχώρησαν την Δευτέρα σε μία πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια, μέσω μίας χριστουγεννιάτικης προσφοράς.

Με μόνη υποχρέωση για οποιονδήποτε καταναλωτή να «τουιτάρει» στο ειδικό hashtag #luxevooriedereen (σημαίνει πολυτέλεια για τον καθένα στα ολλανδικά) εντός του 24ώρου, η Lidl υποσχέθηκε να δωρίσει πέντε πλήρη γεύματα τεσσάρων πιάτων (ντοματόσουπα, βολ-οβάν με τσιπς, παγωτό και σοκολάτες) στις οργανώσεις συγκέντρωσης τροφίμων για φτωχούς, άστεγους κτλ.

Η εκτίμηση της εταιρείας ήταν ότι θα κάλυπτε τελικά περίπου 1.000 τέτοια πακέτα των 20 ευρώ και το κόστος για την πρωτοβουλία της θα ανεργόταν σε 20.000 ευρώ.

Η δημοσιοποίηση της κίνησης στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ ωστόσο μετέτρεψε σε viral την όλη πρωτοβουλία, με αποτέλεσμα τελικά να πρέπει να προσφέρει πάνω από 7.500 γεύματα.

Η εταιρεία προς τιμήν της -και για να σκεπάσει τις φήμες ότι έπεσε θύμα της δικής της καμπάνιας- «στρογγύλεψε» των αριθμό στα 10.000 γεύματα, δηλαδή θα πληρώσει 200.000 ευρώ για τα χριστουγεννιάτικα γεύματα των φτωχών και απόρων του Βελγίου.

Ο εκπρόσωπός της ωστόσο, όταν ρωτήθηκε εάν θα επαναληφθεί και του χρόνου αυτή η πρωτοβουλία, δεν απάντησε ευθέως και αρκέστηκε να σχολιάσει: «πήραμε αρκετά μαθήματα τις τελευταίες ημέρες, για να μην πω περισσότερα»...
Seleo.gr News

Δεν υπάρχουν σχόλια: