Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Οπαδοί του ΠΑΟΚ μέσα από τα κρατητήρια - ΤΩΡΑ: "Είμαστε 80 άτομα"

Πριν από λίγα λεπτά δυο φίλαθλοι του ΠΑΟΚ επικοινώνησαν τηλεφωνικά μέσα από τα κρατητήρια όπως ισχυρίζονται με τον Ρ/Σ «metropolis»
Οι δυο φίλαθλοι που φέρονται να κρατούνται είπαν τα εξής: "Δεν είμαι μέλος συνδέσμου, είμαστε 80 άτομα αυτή τη στιγμή στα κρατητήρια, είναι πολιτικές οι προσαγωγές μας, το πηγαίνουν για σύλληψη. Το κάνουν γιατί είμαστε η μεγαλύτερη ομάδα του βορρά,

Από το πρωί έμπαιναν στα σπίτια μας.

"Είναι ανυπόστατο, κάτι που δε στέκει. Δε σκεφτονται ότι κάποιοι από εμάς παίρνουμε φάρμακα. Είμαι 53 χρονών και δεν έχω πάρει τα φάρμακα μου. Είμαστε σε προανακριτικό έργο όπως μας έχουν πει. Ενδεχομένως σε κάποιους κάτι ενοχοποιητικό να έχουν βρει, αλλά αντιμετωπιζόμαστε σαν μια γενικότητα, γιατί??? Γιατί υποστηρίζουμε μια ομάδα? Το γήπεδο είναι μια διέξοδο για εμάς. Το ένα μου το χέρι είναι στο κάγκελο και το άλλο δεν έχω που να το βάλω από τον πόνο. Αύριο μπορεί με αυτές τις μεθοδεύσεις να είναι τα παιδιά τους."

Seleo.gr News

Δεν υπάρχουν σχόλια: