Βγήκε να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Χαλκιδικής Δ.Τσούφης.Ο ίδιος δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα !!!!!,αλλά πηγές από την πλευρά του κ.Βαγιωνά μιλάνε για μη παραίτηση του, αλλά για εσωτερικό θέμα στο κόμμα...μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει να........ αποκαλύψει ο κ.Βαγιωνάς τι πραγματικά συνέβει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
.jpg)
3 σχόλια:
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?
κανενα λαμογιο που ψηφισε μνημονια η εστω κ ενα νομο του μνημονιου δεν εχει θεση στους ανεξαρτητους ελληνες....φιλε...
εχεις δικιο αλλα και ο κοσμος που εχει απο πισω δεν ειναι λιγος.θελουμε την διακυβερνηση και θα πετυχει με τον βαγιωνα!
Δημοσίευση σχολίου