«Κόλπα» σκαρφίστηκε η καπνοβιομηχανία για να κρατήσει τους καπνιστές πελάτες της και προχώρησε σε προσφορές και σε νέα φθηνότερα σήματα, για να περιορίσει την πτώση των πωλήσεων των τσιγάρων. Ο ισχυροί της αγοράς έκαναν τα πρώτα βήματα και αναμένεται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες. Τα πρώτα περίπτερα και αρκετά σημεία πώλησης καπνού και τσιγάρων έχουν παραλάβει...
...τα καινούργια προϊόντα με χαμηλότερες τιμές. Η συσκευασία των δύο πακέτων τσιγάρων πωλείται φθηνότερα κατά 50 λεπτά και η τελική του τιμή διαμορφώνεται στα 7,5 ευρώ, όταν το ένα πακέτο της «ακριβής κατηγορίας πωλείται 4 ευρώ και τα δύο 8 ευρώ.
Τα «τρικ» της καπνοβιομηχανίας για την προσέλκυση καπνιστών δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά στην αγορά και δεν αποκλείεται να υπάρξουν εκπλήξεις στις προσφορές, στην περίπτωση που συνεχιστεί η κάμψη των πωλήσεων.
Ολες οι εταιρείες δίνουν μάχες για να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς τους και όσες έχουν την οικονομική δυνατότητα, διεκδικούν την αύξηση των μεριδίων τους με νέες επιθετικές κινήσεις.
Η τακτική τους είναι οι χαμηλότερες τιμές στα προϊόντα και το επιτυγχάνουν κάνοντας λίφτινγκ στα παλιά σήματα, αφού αλλάζουν τη συσκευασία βάζοντας διαφορετικά χρώματα και σε κάποιες περιπτώσεις μειώνουν και τις διαστάσεις του τσιγάρου και των πακέτων.
Η νέα πολιτική θα διαμορφώσει χαμηλότερες τιμές έως 20 λεπτά ανά συσκευασία. Αρκετά πακέτα της μεσαίας κατηγορίας πωλούνται κάτω από τα 3 ευρώ, όταν στην πλειονότητά τους πωλούνται από 3,20 έως 3,5 ευρώ.
imerisia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου