Τα αισθησιακά εσώρουχα (68%), τα καλλυντικά/αρώματα (55%) αλλά και τα ...είδη
ένδυσης (42%) συναντάμε στην κορυφή της λίστας επιλογών των Ελλήνων
καταναλωτών ως δώρα επιλογής την ημέρα εορτασμού του Αγίου Βαλεντίνου.
Οι Έλληνες, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν 41 ευρώ για την αγορά ενός ρομαντικού δώρου κατάλληλου για την περίσταση.
Ενδιαφέρον είναι το..... γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη. Το eBay International Market (eIM) σε συνεργασία με την Focus Bari πραγματοποίησαν την έρευνα σε χρήστες Internet το πρώτο δίμηνο του 2011 και η πλειοψηφία των Ελλήνων online καταναλωτών θεωρεί πως δεν χρειάζεται κανείς να ξοδέψει μια περιουσία προκειμένου να ευχαριστήσει τον αγαπημένο ή την αγαπημένη του.
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες κατά μέσο όρο ξοδεύουν 41 ευρώ για την αγορά ενός ρομαντικού δώρου κατάλληλου για την περίσταση. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη, καθώς κατά μέσο όρο αφιερώνουν 45 ευρώ σε δώρο, έναντι 37,5 που αφιερώνει αντίστοιχα ο γυναικείος πληθυσμός ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας συμμετέχοντες (25-34) διαθέτουν μεγαλύτερα ποσά συγκριτικά με τους νεότερους (18-24).
Αναφορικά με τα πιο δημοφιλή είδη δώρων, στην κορυφή της λίστας συναντάμε τα αισθησιακά εσώρουχα (68%), τα καλλυντικά/αρώματα (55%) αλλά και τα είδη ένδυσης (42%). Την πεντάδα συμπληρώνουν τα κοσμήματα και τα βιβλία.
Αναλυτικότερα, 38% των Ελλήνων δηλώνει ότι το καλύτερο δώρο για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι τα sexy εσώρουχα ενώ 42% των αντρών προχωρούν και στο επόμενο βήμα και τα δωρίζουν! Ταυτόχρονα 33% των γυναικών παραδέχονται ότι τα αισθησιακά εσώρουχα αποτελούν την τέλεια επιλογή δώρου για την ημέρα εκείνη.
Τα παραπάνω ευρήματα συμφωνούν και με τα στατιστικά στοιχεία του eBay International Market για τον μήνα Ιανουάριο, αφού τα keywords που «χτυπήθηκαν» περισσότερο από τους Έλληνες στην ιστοσελίδα του eIM (www.ebay.gr) είναι οι λέξεις «sexy lingerie», «dresses», «t-shirts», «tops», «wristwatches», και «earrings».
Οι Έλληνες, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν 41 ευρώ για την αγορά ενός ρομαντικού δώρου κατάλληλου για την περίσταση.
Ενδιαφέρον είναι το..... γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη. Το eBay International Market (eIM) σε συνεργασία με την Focus Bari πραγματοποίησαν την έρευνα σε χρήστες Internet το πρώτο δίμηνο του 2011 και η πλειοψηφία των Ελλήνων online καταναλωτών θεωρεί πως δεν χρειάζεται κανείς να ξοδέψει μια περιουσία προκειμένου να ευχαριστήσει τον αγαπημένο ή την αγαπημένη του.
Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες κατά μέσο όρο ξοδεύουν 41 ευρώ για την αγορά ενός ρομαντικού δώρου κατάλληλου για την περίσταση. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως σε σύγκριση με τις γυναίκες, οι άντρες είναι εκείνοι που μοιάζουν διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι λίγο πιο βαθειά στη τσέπη, καθώς κατά μέσο όρο αφιερώνουν 45 ευρώ σε δώρο, έναντι 37,5 που αφιερώνει αντίστοιχα ο γυναικείος πληθυσμός ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας συμμετέχοντες (25-34) διαθέτουν μεγαλύτερα ποσά συγκριτικά με τους νεότερους (18-24).
Αναφορικά με τα πιο δημοφιλή είδη δώρων, στην κορυφή της λίστας συναντάμε τα αισθησιακά εσώρουχα (68%), τα καλλυντικά/αρώματα (55%) αλλά και τα είδη ένδυσης (42%). Την πεντάδα συμπληρώνουν τα κοσμήματα και τα βιβλία.
Αναλυτικότερα, 38% των Ελλήνων δηλώνει ότι το καλύτερο δώρο για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι τα sexy εσώρουχα ενώ 42% των αντρών προχωρούν και στο επόμενο βήμα και τα δωρίζουν! Ταυτόχρονα 33% των γυναικών παραδέχονται ότι τα αισθησιακά εσώρουχα αποτελούν την τέλεια επιλογή δώρου για την ημέρα εκείνη.
Τα παραπάνω ευρήματα συμφωνούν και με τα στατιστικά στοιχεία του eBay International Market για τον μήνα Ιανουάριο, αφού τα keywords που «χτυπήθηκαν» περισσότερο από τους Έλληνες στην ιστοσελίδα του eIM (www.ebay.gr) είναι οι λέξεις «sexy lingerie», «dresses», «t-shirts», «tops», «wristwatches», και «earrings».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου