Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου: «Είμαι θύμα της οικονομικής κρίσης»

Η οικονομική κρίση χτύπησε και τη Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου! Η χήρα του Ανδρέα Παπανδρέου αποκαλύπτει σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Real News, ότι τα χρέη της είναι δυσβάσταχτα και γι’ αυτό αποφάσισε να πουλήσει και τις τρεις βίλες που πήρε ως αντιπαροχή μετά την κατεδάφιση της περίφημης ροζ βίλας!!

«Πριν από 15 μέρες μου παρέδωσαν και τα τρία σπίτια. Ο στόχος μου ήταν να ζω στο ένα, να νοικιάζω ένα για βοήθημα στα έσοδά μου και να πουλήσω το τρίτο, ώστε να εξοφλήσω τα χρέη μου σε εφορία, τράπεζες και σε δικαστικά βάρη. Με βάση τη σημερινή δύσκολη εποχή, που δεν ευνοεί νοικοκυρέματα και φυσικά επηρεάζει και τη δική μου οικονομική κατάσταση, ναι, πήρα την απόφαση να πουλήσω και τα τρία σπίτια», δήλωσε η Δήμητρα στην εφημερίδα.

Η ίδια παραδέχεται ότι δεν της είναι και τόσο ευχάριστο να μένει μετά από τόσα χρόνια χωρίς σπίτι, όμως ευελπιστεί να φτιάξει κάτι μικρότερο, που η τσέπη της θα αντέχει να συντηρεί και πιθανόν στον κέντρο της Αθήνας.

Η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου λοιπόν ζει κι αυτή τα… ζόρια που ζουν οι απλοί πολίτες και μάλιστα όπως λέει η ίδια… «και κάτι παραπάνω»!!!! Πού να βγει η γυναίκα με τα 1.800 ευρώ που παίρνει σύνταξη από τον αείμνηστο Ανδρέα. Φτάνουν; Δεν Φτάνουν… Η Δήμητρα κάνει φορολογική δήλωση μόλις 28.000 ευρώ και μοναδικό της περιουσιακό στοιχείο είναι οι βίλες της οδού Αγράμπελης. Τι να κάνει κι αυτή, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα.

Βέβαια τις βίλες αυτές θα τις… χρυσοπουλήσει, σε αντίθεση με τους… απλούς πολίτες που προσπαθούν με τρεις κι εξήντα να συντηρήσουν σπίτι, να πληρώσουν λογαριασμούς και να μεγαλώσουν παιδιά.

Παρά τις οικονομικές της δυσκολίες πάντως, η κα Παπανδρέου δεν το βάζει κάτω και δηλώνει πάντα, ον… πολιτικό!!!

Αποκαλύπτει μάλιστα στη συνέντευξή της ότι θα μεταφέρει στο κέντρο της Αθήνας το πολιτικό της γραφείο, ώστε να βρίσκεται πιο κοντά στον ελληνικό λαό!!!

«Δεν μπορεί η Ελλάδα να στενάζει κι εγώ να βρίσκομαι αλλού, στα βόρεια προάστια. Όφειλω να είμαι μέσα στο πρόβλημα, κοντά στο λαό, μαζί με το λαό, έννοιες που ακούγονται σαν συναισθήματα και τις έχουμε ευτελίσει, αλλά που είναι πιο επίκαιρες από ποτέ», λέει η κα. Παπανδρέου.

Όλα αυτά άραγε σημαίνουν ότι πολιτεύεται; Η ίδια το αποκλείει κατηγορηματικά.

«Όχι, βέβαια. Αν πολιτεύομαι σημαίνει ότι έχω πολιτική άποψη και την εκφράζω, ναι πολιτεύομαι».

Άρα ούτε λόγος για ενδεχόμενη υποψηφιότητά της ως βουλευτής. «Όχι», απαντά. «Είμαι ΠΑΣΟΚ, όμως διαμορφωμένη πολιτικά, ιδεολογικά ακόμη και σαν άνθρωπος από τον ιδρυτή του και πιστή πάντα στη Διακήρυξη της 3ης του Σεπτέμβρη. Οτιδήποτε άλλο δεν εκφράζει ούτε εμένα, ούτε το ΠΑΣΟΚ», δήλωσε πετώντας τα καρφάκια της στο… σημερινό ΠΑΣΟΚ!!!

Πολιτική με συναίσθημα θέλει η χήρα του Ανδρέα Παπανδρέου, κάτι που όπως λέει δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: