Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Είχε μελετήσει τα πάντα για την δολοφονία της Στέλλας, λέει η μητέρα για τον παιδοκτόνο

Σήμερα στον ανακριτή ο 61χρονος πρώην αστυνομικός - Θα υποστηρίξει τι το κινητικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε το παιδί του του προκάλεσε ψυχολογικά προβλήματα.
Πρόσωπο με πρόσωπο με τον ανακριτή προκειμένου να εξηγήσει πώς έφτασε στο σημείο να δολοφονήσει την ανήλικη κόρη του, θα βρεθεί σήμερα ο 61χρονος αστυνομικός. Ο πατέρας της μικρής Στέλλας Εικοσιπεντάκη, ο οποίος έχει ομολογήσει ότι έπνιξε την εξάχρονη κόρη του επειδή εκείνη αντιδρούσε όταν πήγε να την κάνει μπάνιο και στη συνέχεια πέταξε το σώμα της στο κάδο των απορριμμάτων, καλείται να....
απολογηθεί για ανθρωποκτονία από πρόθεση και περιύβριση νεκρού.

Ο 61χρονος αναμένεται να ομολογήσει το έγκλημα και να επικαλεστεί ψυχολογικά προβλήματα, όπως άλλωστε έκανε και στην προανακριτική του απολογία. Με κυνικότητα που πραγματικά σοκάρει ο 61χρονος παιδοκτόνος είχε ομολογήσει στις αστυνομικές αρχές ότι έπνιξε την κόρη του επειδή εκείνη αντιδρούσε στο να την κάνει μπάνιο. Μάλιστα, δεν δίστασε να καταθέσει πως σκέφτηκε να σκηνοθετήσει το χώρο ώστε να φαίνεται σαν ληστεία.

Συγκεκριμένα, στην κατάθεση του ο 61χρονος, υποστήριξε μεταξύ άλλων: «Εξ αιτίας του προβλήματος της Στέλλας έπεσα σε κατάθλιψη με αποτέλεσμα εδώ και τρία χρόνια να παίρνω φαρμακευτική αγωγή. Με το που γεννήθηκαν τα παιδιά εγώ και η γυναίκα μου κάναμε ένα τεράστιο λάθος. Το λάθος μας ήταν ότι εγώ ασχολούμην αποκλειστικά με τον Μάριο και η γυναίκα μου με την Στέλλα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θέλει μόνο τη μαμά της και απέναντί μου να είναι επιθετική (...).».

Στη συνέχεια, ο 61χρονος αναφέρθηκε στην προανακριτική κατάθεση του στο σκηνικό το μοιραίο βράδυ. Ομολόγησε στους εμβρόντητους αστυνομικούς: «Εκείνο το βράδυ μόλις φτάσαμε σπίτι της είπα (σ.σ. της κόρης του) ότι πρέπει να την κάνω μπάνιο. Πήρα τα χάπια μου και ήπια ένα ποτήρι κρασί (...) Παρακάλεσα πάλι την Στέλλα να την κάνω μπάνιο. Εκείνη εξακολουθούσε να μην θέλει, γιατί ήθελε τη μαμά της. Άρχισε να με χτυπάει με τα χέρια της στην κοιλιά. Όπως με χτυπούσε και το κεφάλι της βρισκόταν στο ύψος του στήθους μου, την έσφιξα με το δεξί μου χέρι για να σταματήσει να με χτυπάει, μέχρι που κατάλαβα ότι είχε χάσει τις αισθήσεις της. Άνοιξα το χέρι μου που την έσφιγγα και η Στέλλα έπεσε στο πάτωμα. Είδα ότι δεν ανέπνεε και κατάλαβα ότι κάτι κακό είχε γίνει. Τα έχασα, τρομοκρατήθηκε και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να βγάλω τη Στέλλα έξω από το σπίτι. Πήγα στο αποθηκάκι και πήρα τρεις μαύρες σακούλες σκουπιδιών».


«Την έβαλα σε σακούλα σκουπιδιών»
Στην προανακριτική του κατάθεση ο 61χρονος περιέγραψε πως έβαλε το άψυχο κορμάκι της κόρης του σε σακούλες σκουπιδιών προκειμένου να το πετάξει στα σκουπίδια. Είπε χαρακτηριστικά: «Όπως ήταν πεσμένη στο πάτωμα έβαλα τη Στέλλα σε μία από αυτές τις σακούλες ξεκινώντας από το κεφάλι της και καταλήγοντας στα πόδια. Θέλω να σας πω δηλαδή ότι η σακούλα έκλεινε στα πόδια της (...) Μετά σκέφτηκα να σκηνοθετήσω το χώρο για να φαίνεται ότι κάποιος έκανε ληστεία. Ξέχασα να σας πω ότι στις σακούλες σκουπιδιών που έβαλα την Στέλλα έβαλα και μία κόκκινη κουβερτούλα που πήρα από το κρεβάτι της, μη ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω να σας απαντήσω…Τις σακούλες με την Στέλλα τις κρατούσα με τα δυο μου χέρια στην αγκαλιά μου...Κατέβηκα στο δρόμο και με τα πόδια πήγα σε έναν κάδο και εκεί μέσα άφησα την Στέλλα. Σε έναν άλλο κάδο εκεί κοντά πέταξα και τα κοσμήματα της γυναίκας μου (...)Μετά πήγα στο κρεβάτι μου, όπου λόγω του κρασιού και των χαπιών που είχα πάρει με πήρε ο ύπνος. Το πρωί στις 7 παρά τέταρτο ξύπνησα και πήρα τηλέφωνο το ΑΤ Αγίας Βαρβάρας και είπα ότι κάποιοι άγνωστοι μπήκαν στο σπίτι μου».

«Δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα», λέει η μητέρα
Από την πλευρά της η μητέρα της μικρής Στέλλας αναμένεται να δηλώσει παράσταση πολιτικής αγωγής στην ανάκριση. Μέσω του δικηγόρου της, η 52χρονη φέρεται να διαψεύδει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του 60χρονου πατέρα του κοριτσιού και καθ’ ομολογίαν δολοφόνου της ότι πάσχει από ψυχολογικά προβλήματα.

«Δεν αντιμετώπιζε κανένα ψυχολογικό πρόβλημα. Από τις πράξεις του φαίνεται πως όλα τα είχε σχεδιάσει. Τη διάρρηξη, την απόκρυψη της σορού, τα πάντα είχαν μελετηθεί», δήλωσε μέσω του δικηγόρου της η μητέρα της αδικοχαμένης Στέλλας σε τηλεοπτικό σταθμό. Μάλιστα, η μητέρα της Στέλλας φέρεται όχι μόνο δεν βρίσκει ούτε ένα ελαφρυντικό για το σύζυγό της, αλλά ζητεί την παραδειγματική του τιμωρία.



   protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: