Η Χαλκιδική συνεχίζει δυναμικά την προβολή του προορισμού
στην Ιταλική αγορά, η οποία τα τελευταία 2 χρόνια έχει αρχίσει να αποδίδει,
γεγονός που επιβεβαιώνει η αύξηση των αφίξεων από τη γείτονα χώρα.
Από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, η Χαλκιδική
συμμετείχε μέσω της Υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων στην Ιταλία, Ελένης Σαρηκώστα σε
7 διαφορετικά workshop σε όλη την Ιταλία (Βερόνα, Πάντοβα, Μπολόνια, Τορίνο,
Βενετία, Ρώμη και στις 11 Απριλίου στο Μπέργκαμο) σε συνεργασία με την ΑΝΕΚ
Lines (ο ΤΟΧ και η ΑΝΕΚ πιστεύουν και προωθούν τον οδικό τουρισμό από την
Ιταλία), Viaggi Oggi και Blue....
Panorama Airlines,
παρουσιάζοντας τη Χαλκιδική ως μία νέα πρόταση για τη Βόρεια Ελλάδα. Η
ανταπόκριση ήταν πολύ μεγάλη καθώς όλο και περισσότεροι Tour Operators και
μεμονωμένα ταξιδιωτικά γραφεία δείχνουν να την προτιμούν και βέβαια να την
προτείνουν. Συνολικά, η Χαλκιδική παρουσιάστηκε και μοίρασε προωθητικό υλικό σε
μεγάλους Τour Operators και τουλάχιστον 200 ταξιδιωτικά γραφεία. Αξίζει να
σημειωθεί ότι για 2η χρονιά το GROUP ALPITOUR (ένας από τους μεγαλύτερους TO
της Ιταλίας) έχει συμβόλαια με όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων στη Χαλκιδική.
Αποκορύφωμα των δράσεων υπήρξε η οργάνωση ενός θεματικού
workshop σε συνεργασία με TVWEB PANORAMA & τον ΤΟ, FRANCOROSSO στις 28
Μαρτίου σε κεντρικό πολυχώρο του Μιλάνου, όπου συμμετείχαν Ιταλικοί Tour
Operators και ταξιδιωτικά γραφεία από όλη την περιοχή της Λομβαρδίας και
βέβαια, η συμμετοχή της Χαλκιδικής -για άλλη μία φορά- στην Διεθνή έκθεση
τουρισμού BIT που πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο στις 2 με 4 Απριλίου 2017. Η
επισκεψιμότητα του κοινού στο stand της Χαλκιδικής ήταν μεγαλύτερη από κάθε
άλλη φορά (περίπου 1.000 επισκέπτες) ενώ συγχρόνως συμφωνήθηκαν νέα press trips
για την άνοιξη και το φθινόπωρο του 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου