Στην διεθνή έκθεση εναλλακτικού τουρισμού TourNatur συμμετείχε για πρώτη φορά η Χαλκιδική με σκοπό τη στοχευμένη προσέλκυση τουριστών που θα βοηθήσει στην επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Η έκθεση, που ξεπέρασε τους 40.000 επισκέπτες φέτος σύμφωνα με τους διοργανωτές, πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Messe Düsseldorf Exhibition Center στο Ντίσελντορφ στις 4 - 6 Σεπτεμβρίου 2015 και θεωρείτε η πιο σημαντική έκθεση περιπατητικού και ορειβατικού τουρισμού.
Η Χαλκιδική στην πρώτη της συμμετοχή, είχε δυναμική παρουσία με αυτόνομο περίπτερο 15τμ και παρουσίασε στο κοινό τις μοναδικές περιπατητικές και ποδηλατικές της διαδρομές, οι οποίες συνδυάζουν τη μοναδικότητα του φυσικού τοπίου και την ιστορική και πολιτιστική της κληρονομιά. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής αναγνωρίζοντας ότι ο εναλλακτικός τουρισμός είναι η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού παγκοσμίως, παρουσίασε τη Χαλκιδική ως μία νέα πρόταση εναλλακτικού τουρισμού για τους Γερμανούς τουρίστες. Τον Οργανισμό εκπροσώπησε η διευθύντρια μάρκετινγκ, κ. Τάνια Ακριτίδου καθώς και δύο τουριστικά γραφεία της Χαλκιδικής που οργανώνουν περιπατητικές εκδρομές.
Οι Γερμανοί εντυπωσιάστηκαν από την Ελληνική συμμετοχή, η οποία ήταν η πολυπληθέστερη με 30 εκθέτες (Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, Τουριστικός Οργανισμός Πιερίας, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονίας-Θράκης, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Δήμος Ρεθύμνου) και εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το νέο αυτό προορισμό που μέχρι τώρα είχαν στο μυαλό τους μόνο ως καλοκαιρινές διακοπές απολαμβάνοντας ήλιο και θάλασσα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε o Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ, κ Γρηγόρης Δελαβέκουρας με τον οποίο συζητήθηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης της Χαλκιδικής ως εναλλακτικός προορισμός και δήλωσε αρωγός και ενεργός συμπαραστάτης της προσπάθειας μας.
Επίσης, συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν και με την εκπρόσωπο του ΕΟΤ στη Γερμανία, κ Κατερίνα Αγαπάκη με την οποία συζητήθηκαν οι 2 δημοσιογραφικές αποστολές (η πρώτη πραγματοποιείτε αυτές τις ημέρες στη Χαλκιδική και η δεύτερη οργανώνεται στις αρχές Οκτωβρίου) και είναι αποτέλεσμα της πολύ καλής συνεργασίας των 2 πλευρών ενώ συμφωνήθηκε να συνεχίσουν συνέργειες προβολής για την προώθηση της Χαλκιδικής κυρίως στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Παράλληλα, η Χαλκιδική ήταν μία από τις δυο ελληνικές παρουσιάσεις προορισμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης. Την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου, ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Χαλκιδικής στη Γερμανίας, Karsten Voss, έκανε μία παρουσίαση του προορισμού με προβολή οπτικό-ακουστικού υλικού, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο της έκθεσης παρουσία κοινού και δημοσιογράφων.
Η αγορά του εναλλακτικού τουρισμού, όπου να σημειώσουμε ότι ξοδεύονται σχεδόν 8 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού μόνο από τους Γερμανούς, αποτελεί βασικό στόχο της Χαλκιδικής για τα επόμενα χρόνια. Λαμβάνοντας μέρος στην έκθεση του Ντίσελντορφ, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιδιώκει στοχευμένα την αύξηση της αναγνωσιμότητας του και την προσέλκυση περισσότερων τουριστών από το μεγαλύτερο κρατίδιο της Γερμανίας που αριθμεί 18 εκατομμύρια πληθυσμό και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά κέντρα της χώρας με καθημερινές απευθείας πτήσεις με τη Θεσσαλονίκη.
Πηγή: voria.gr
Η έκθεση, που ξεπέρασε τους 40.000 επισκέπτες φέτος σύμφωνα με τους διοργανωτές, πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Messe Düsseldorf Exhibition Center στο Ντίσελντορφ στις 4 - 6 Σεπτεμβρίου 2015 και θεωρείτε η πιο σημαντική έκθεση περιπατητικού και ορειβατικού τουρισμού.
Η Χαλκιδική στην πρώτη της συμμετοχή, είχε δυναμική παρουσία με αυτόνομο περίπτερο 15τμ και παρουσίασε στο κοινό τις μοναδικές περιπατητικές και ποδηλατικές της διαδρομές, οι οποίες συνδυάζουν τη μοναδικότητα του φυσικού τοπίου και την ιστορική και πολιτιστική της κληρονομιά. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής αναγνωρίζοντας ότι ο εναλλακτικός τουρισμός είναι η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού παγκοσμίως, παρουσίασε τη Χαλκιδική ως μία νέα πρόταση εναλλακτικού τουρισμού για τους Γερμανούς τουρίστες. Τον Οργανισμό εκπροσώπησε η διευθύντρια μάρκετινγκ, κ. Τάνια Ακριτίδου καθώς και δύο τουριστικά γραφεία της Χαλκιδικής που οργανώνουν περιπατητικές εκδρομές.
Οι Γερμανοί εντυπωσιάστηκαν από την Ελληνική συμμετοχή, η οποία ήταν η πολυπληθέστερη με 30 εκθέτες (Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, Τουριστικός Οργανισμός Πιερίας, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονίας-Θράκης, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Δήμος Ρεθύμνου) και εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το νέο αυτό προορισμό που μέχρι τώρα είχαν στο μυαλό τους μόνο ως καλοκαιρινές διακοπές απολαμβάνοντας ήλιο και θάλασσα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφτηκε o Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ, κ Γρηγόρης Δελαβέκουρας με τον οποίο συζητήθηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης της Χαλκιδικής ως εναλλακτικός προορισμός και δήλωσε αρωγός και ενεργός συμπαραστάτης της προσπάθειας μας.
Επίσης, συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν και με την εκπρόσωπο του ΕΟΤ στη Γερμανία, κ Κατερίνα Αγαπάκη με την οποία συζητήθηκαν οι 2 δημοσιογραφικές αποστολές (η πρώτη πραγματοποιείτε αυτές τις ημέρες στη Χαλκιδική και η δεύτερη οργανώνεται στις αρχές Οκτωβρίου) και είναι αποτέλεσμα της πολύ καλής συνεργασίας των 2 πλευρών ενώ συμφωνήθηκε να συνεχίσουν συνέργειες προβολής για την προώθηση της Χαλκιδικής κυρίως στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
Παράλληλα, η Χαλκιδική ήταν μία από τις δυο ελληνικές παρουσιάσεις προορισμών που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της έκθεσης. Την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου, ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Χαλκιδικής στη Γερμανίας, Karsten Voss, έκανε μία παρουσίαση του προορισμού με προβολή οπτικό-ακουστικού υλικού, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο της έκθεσης παρουσία κοινού και δημοσιογράφων.
Η αγορά του εναλλακτικού τουρισμού, όπου να σημειώσουμε ότι ξοδεύονται σχεδόν 8 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού μόνο από τους Γερμανούς, αποτελεί βασικό στόχο της Χαλκιδικής για τα επόμενα χρόνια. Λαμβάνοντας μέρος στην έκθεση του Ντίσελντορφ, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιδιώκει στοχευμένα την αύξηση της αναγνωσιμότητας του και την προσέλκυση περισσότερων τουριστών από το μεγαλύτερο κρατίδιο της Γερμανίας που αριθμεί 18 εκατομμύρια πληθυσμό και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα οικονομικά κέντρα της χώρας με καθημερινές απευθείας πτήσεις με τη Θεσσαλονίκη.
Πηγή: voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου