Εβαλαν γκολ στην κρίση οι αλυσίδες καταστημάτων με ηλεκτρονικές
συσκευές λόγω μουντιάλ, καταγράφοντας πωλήσεις περίπου 180.000
τηλεοράσεων σε λιγότερο από ένα μήνα.
Όπως αναφέρει το theTOC.gr, σύμφωνα με στοιχεία από το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εθνος», από την περίοδο της....
έναρξης του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα, δηλαδή από τις 12 Ιουνίου, έχουν πουληθεί σε όλη την Ελλάδα περί τις 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις τηλεοράσεων στη χώρα μας κάθε χρόνο κυμαίνονται στις 550.000 με 600.000.
Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Στελέχη μεγάλης αλυσίδας, μιλώντας στο Έθνος, κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά κατά 20 με 25%.
Οσο για τις προτιμήσεις των Ελλήνων στο μέγεθος των τηλεοράσεων; Το 15% προτίμησαν οθόνες από 46 ίντσες και πάνω, για να βλέπουν και να «ζουν» το παιχνίδι σαν να βρίσκονταν εκεί, στις κερκίδες των γηπέδων, ανεβάζοντας τις πωλήσεις μεγάλων συσκευών στις 27.000.
Βέβαια, δεν αποκλείεται νέα αύξηση των πωλήσεων μέχρι την Κυριακή, για τον αγώνα της Εθνικής με την Κόστα Ρίκα.
Όπως αναφέρει το theTOC.gr, σύμφωνα με στοιχεία από το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εθνος», από την περίοδο της....
έναρξης του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα, δηλαδή από τις 12 Ιουνίου, έχουν πουληθεί σε όλη την Ελλάδα περί τις 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις τηλεοράσεων στη χώρα μας κάθε χρόνο κυμαίνονται στις 550.000 με 600.000.
Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Στελέχη μεγάλης αλυσίδας, μιλώντας στο Έθνος, κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά κατά 20 με 25%.
Οσο για τις προτιμήσεις των Ελλήνων στο μέγεθος των τηλεοράσεων; Το 15% προτίμησαν οθόνες από 46 ίντσες και πάνω, για να βλέπουν και να «ζουν» το παιχνίδι σαν να βρίσκονταν εκεί, στις κερκίδες των γηπέδων, ανεβάζοντας τις πωλήσεις μεγάλων συσκευών στις 27.000.
Βέβαια, δεν αποκλείεται νέα αύξηση των πωλήσεων μέχρι την Κυριακή, για τον αγώνα της Εθνικής με την Κόστα Ρίκα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου