Έκκληση προς την ηγεσία του Υπουργείο Παιδείας απευθύνει η ΟΛΜΕ
ζητώντας να μην εφαρμόσει και να καταργήσει Υπουργική Απόφαση που μεταξύ
των άλλων επιβάλει να γίνονται μαθήματα την Μ. Εβδομάδα (μέχρι 3
ημέρες) αλλά και με παράταση του διδακτικού έτους (όταν οι ημέρες
κατάληψης είναι περισσότερες των 3).
Η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι «στην πραγματικότητα μια τέτοια ρύθμιση δημιουργεί περισσότερα προβλήματα και....
αντιπαραθέσεις από αυτά που υποτίθεται επιδιώκει να λύσει. Επίσης είναι και ανεφάρμοστη στο σκέλος που προβλέπει παράταση διδακτικού έτους, αφού σε όλα τα σχολεία τα μαθήματα λήγουν με την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων».
Επίσης ζητά από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να λάβει όλα εκείνα τα απαιτούμενα μέτρα για τη μείωση της ύλης σε όσα μαθήματα αυτό απαιτείται συνειδητοποιώντας τις δικές της ευθύνες για τις ελλείψεις που δημιουργήθηκαν και τη φετινή χρονιά. Επίσης ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να προσλάβει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά.
Τέλος η ΟΛΜΕ καλεί τους συλλόγους εκπαιδευτικών με παιδαγωγικά κριτήρια, και σε συνεννόηση με τα συλλογικά όργανα των γονιών και των μαθητών σε κάθε σχολείο, να στείλουν τις δικές τους προτάσεις εκτιμώντας τα προβλήματα σε σχέση με την αναπλήρωση της ύλης με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια.
Η ΟΛΜΕ υποστηρίζει ότι «στην πραγματικότητα μια τέτοια ρύθμιση δημιουργεί περισσότερα προβλήματα και....
αντιπαραθέσεις από αυτά που υποτίθεται επιδιώκει να λύσει. Επίσης είναι και ανεφάρμοστη στο σκέλος που προβλέπει παράταση διδακτικού έτους, αφού σε όλα τα σχολεία τα μαθήματα λήγουν με την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων».
Επίσης ζητά από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να λάβει όλα εκείνα τα απαιτούμενα μέτρα για τη μείωση της ύλης σε όσα μαθήματα αυτό απαιτείται συνειδητοποιώντας τις δικές της ευθύνες για τις ελλείψεις που δημιουργήθηκαν και τη φετινή χρονιά. Επίσης ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να προσλάβει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά.
Τέλος η ΟΛΜΕ καλεί τους συλλόγους εκπαιδευτικών με παιδαγωγικά κριτήρια, και σε συνεννόηση με τα συλλογικά όργανα των γονιών και των μαθητών σε κάθε σχολείο, να στείλουν τις δικές τους προτάσεις εκτιμώντας τα προβλήματα σε σχέση με την αναπλήρωση της ύλης με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου