Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

"Ο πατέρας μου με βίαζε από 7 ετών" - Η συγκλονιστική επιστολή νεαρής στο Χαμόγελο του Παιδιού

Αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή της και να μιλήσει για τη φρίκη που βίωσε προκειμένου να δώσει κουράγιο σε όσους ζουν αντίστοιχες περιπτώσεις και φοβούνται να μιλήσουν.

Διαβάστε τη συγκλονιστική μαρτυρία της ενήλικης σήμερα Λ. που έστειλε με e-mail .......επιστολή στο Χαμόγελο του Παιδιού και περιγράφει την απάνθρωπη και εφιαλτική πραγματικότητα, που βίωσε από τα 7 μέχρι τα 18 της χρόνια ούσα θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από τον πατέρα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ 22 ΧΡΟΝΗΣ Λ.

(Την παραθέτουμε αυτούσια με τα ορθογραφικά λάθη που περιέχει γιατί δε θέλαμε να παρέμβουμε στην επιστολή της 22χρονης).

«με αυτό το e-mail 8α ήθελα να σας πω για μια δική μου ιστορία...παρόμοια και ακόμα χειρότερη από αυτήν που είδα σήμερα στην εκπομπή της ….

δεν θα ήθελα να αναφέρω προσωπικά μου στοιχεία.....μόνο να σας πω το τι έχω περάσει εγώ. πριν από 4 χρόνια είχα έρθει σε εσάς και μίλησα με την ψυχολόγο σας....είναι μια γυναίκα γλυκύτατη και με βοήθησε πολύ.θυμάμαι ότι ήταν η μόνη που μπόρεσα να ανοίξω την καρδιά μου και να της πω όλα όσα είχα περάσει....τότε ήμουν 18 χρονών.θυμάμαι επίσης ότι καθώς της έλεγα τι είχε γίνει και έκλεγα ...έκλεγε και εκείνη! κάτι που τότε με έκανε να την αγαπήσω ακόμα περισσότερο, να την εμπιστευτώ και να της μιλήσω.....και την ευχαριστώ πολύ!!!

Ας μπω στο θέμα όμως....στην ηλικία τον 7-8 χρονών έπεσα θύμα βιασμού από τον "πατέρα" μου....ο θεός να τον κάνει.ξεκίνησε να με ενοχλεί σεξουαλικά,για 2 περίπου χρόνια.περίμενε να μεγαλώσω μάλλον λίγο για να ολοκληρώσει τις διαστροφικες του ορέξεις.όμως σε αυτά τα 2 χρόνια περίπου με άγγιζε απλά εξωτερικά...εγώ φοβόμουν να μιλήσω...η μητέρα μου δεν είχε πάρει χαμπάρι τίποτα...να πω επίσης ότι έχω άλλα 3 αδέρφια (2 αγόρια και ένα κοριτσάκι)στα 9 μου και μετά έκανε προσπα8ειεσ να ολοκλήρωση αυτό που ήθελε και τα κατάφερε.με βίαζε σχεδόν κάθε μέρα...ξύλο πολύ...δεν με άφηνε να βγω από το σπίτι και η μητέρα μου ξανά λέω δεν είχε πάρει χαμπάρι τίποτα.... σιγά -σιγά τα χρόνια πέρναγαν και εγώ ζούσα μια κόλαση...φοβόμουν δεν μπορούσα να μιλήσω για πολλούς λόγους,με έδερνε....πολύ άσχημα,με απειλούσε.

  Είχα γίνει για εκείνον και για την υπόλοιπη οικογένεια κάτι σαν ιδιοκτησία...σαν δούλα,σαν ρομπότ. έπλενα ,μαγείρευα,φρόντιζα τα παιδιά,και γενικώς είχα πάρει την θέση της μητέρας μου....και με όλα αυτά να δέχομαι καθημερινά σχεδόν τις σιχαμερές πράξεις αυτού του ζώου.έκανα υπομονή...υπομονή....υπομονή.!!! η μητέρα μου δεν αντιδρούσε λες και ήταν σύμφωνη  σε αυτό...είχε τον δικό της κόσμο.όταν πλέον ενηλικιώθηκα πήρα τα πάνω μου και μόνη μου το σταμάτησα,δεν με άφηνε σε ησυχία...ώσπου σικο8ικα και έφυγα από το σπίτι...πριν όμως το είπα σε όλους μέσα στην οικογένεια....πήγα στην γιαγιά μου και στους 8ειουσ μου(συγγενείς της μητέρας μου) όπου τους υπεραγαπάω και εκείνοι το ίδιο...με στήριξαν πάρα πολύ,αν δεν ήταν αυτοί δεν ξέρω τι 8α έκανα.τους είπα τι είχε γίνει...εκείνοι μου είπαν ότι κάτι είχαν καταλάβει...το είχαν πει στην μάνα μου αλλά εκείνη δεν το δέχτηκε....στακο8ικε μαζί τους.μετά από ένα διάστημα και μένοντας πλέον με την γιαγιά μου αποφάσισα να τον καταγγείλω...και αυτό έκανα,έχοντας στο πλευρό μου όλο το σόι της μητέρας μου.ξεκίνησε μια ιστορία 3,5-4 χρόνια περίπου,όλο αυτό το διάστημα έτρεχα σε αστυνομίες,δικηγόρους ,ψυχολόγους και ταυτόχρονα εκείνος με κυνήγαγε να με σκοτώσει...συνέχεια μηνύσεις...φασαρίες,τσακωμούς,απειλές και μαζί με εκείνον και η μητέρα μου και τα αδέρφια μου τα οποία είναι ηλικίας 21-16 και 14 τώρα......απελπίστηκα πολλές φορές....όμως δεν έχασα το κουράγιο μου....αρραβωνιάστηκα στα χρόνια αυτά μέσα,όμως στην πορεία χώρισα με τα από 2 χρόνια...δεν έπρεπε καν να την κάνω εκείνη την σχέση....είναι ένα άτομο που το λατρεύω,του είχα πει τι είχε γίνει...με στήριξε πολύ,με βοη8ησε επίσης πολύ και πάντα ήταν κοντά μου....εγώ όμως με όλη αυτήν την κατάσταση δεν ήμουν σε 8εση για κάτι τέτοιο ώσπου και ειρ8ε ο χωρισμός.αν και ακόμα τον λατρεύω είναι καλύτερα έτσι στην πορεία συνέχισα μόνη...έχοντας στο πλευρό μου τους συγγενείς μου........με στήριξαν πάρα μα πάρα πολύ.χάρη σε αυτούς σήμερα ζω.στης …-…-2006 ήρθε η πρώτη κλήση για το πρώτο δικαστήριο,πήγα αλλά οι άλλοι πήραν αναβολή......στις 20-6-2006 ήρθε το δεύτερο όπου και ξανά πήγα μαζί με όλους του συγγενείς που ήταν στο πλευρό μου.....πήγα να πάρω ανα βολη εγο αυτη την φορα γιατι η δικηγορος μου για καποιους λογουσ δεν μπορουσε να παρεβρεθει.....εγινε στην χαλκιδα το δικαστηριο και απεναντι μου ειχα εκεινον,την μητερα μου στο πλευρο του και τα αδερφια μου.πριν αρχισει η δικη πιγα στην γραμματεια και ροτισα για αναβολη εκεινη την ωρα ετυχε να ειναι μεσα και ο εισσαγελεας.....και μου λεει δεν χρειαζεσαι δικηγορο εισαι η μυνητρια και εγω πολυ απλα τον ρωτησα ....τι με συμβουλευετε να κανω?? .....και μου απαντα....κανε την δικη χωρις δικηγορο......και αυτο εκανα!! μετα απο σχεδον 10 ωρες δικαστηριο το κερδισα...βεβαια ειμουν κουρελη.....γιατι η μητερα μου και τα αδερφια μου ισχιριζονταν οτι ειμαι τρελοι......ααα! παραλιψει οτι εκεινοι ειχαν δικηγορο...ομως δεν εχασα το κουραγιο μου οτι και να ακουγα και συνεχισα.....εφαγε 23 χρονια για εμμομιξια ...και βιασμο! ζιτισε ο δικιγορος του να του το κατεβασουν και να εινια ποιο επιοικεισ και το κατεβασαν στα 19 χρονια.εφυγα απο εκει κομματια.....απο την μια χαρουμενη γιατι δικεο8ηκα απο αυτην την κολαση που εζησα τοσα χρονια....απο την αλλη χαλια γιατι ακουσα την ιδια την μητερα μου να με κατηγορει και να λεει οτι ειμαι τρελη και τα αδερφια μου και επεισης μπορει να εφαγε 19 χρονια φυλακη.......αλλα εμενα τα τοσα χαμενα χρονια απο την ζοη μου ποιοσ 8α μου τα δοση πισω???...τα καλυτερα μου χρονια.....τα παιδικα μου???..........ΚΑΝΕΝΑΣ!!!! μετα απο λιγεσ μερες εφυγα για Κ. οπου και ζω εδω τωρα 4 μηνες..........δεν ξερω αν 8α μεινω μονιμα...ειμαι καλα αλλα 8ελω τουσ συγγενεισ μου κοντα.ειναι οι μονοι που εχω στον κοσμο,ειρ8α στην Κ. για να ηρεμισω και να κανω κενουργια αρχη στην ζωη μου,νιωθω σαν να ξαναγεννηθηκα και αυτο που θελω ποια απο δω και περα ειναι να ζω μια φυσιολογικη ζωη....ηρεμη....να κανω καποια στιγμη οικογενεια....παιδια και να τουσ δοσω ολη την αγαπη που δεν πειρα εγω.
θα ειθελα επισης αν μπορειτε με ενα e-mail να με ενημεροσετε για απο δω και περα τι γινετε,αν 8α ξανα γινει αλο δικαστηριο και αν θα κανει ολοκληρη την ποινη.
Και κατι ακομα......ολα τα παιδια που περνανε κατι τετοιο να βγενουν και να το λενε ...να βρισκουν δυναμη και θαρρος και να το κανουν,μην μενουν σιωπηλα!!

Σας ευχαριστω πολυ

Λ.

Οπως δήλωσε στο Newsit o πρόεδρος του συλλόγου "Χαμόγελο του παιδιού" Κώστας Γιαννόπουλος "η μαρτυρία μιας ενήλικης δείχνει το πρόβλημα και τον γολγοθά που περνάει ένα παιδί που κακοποιείται μέσα στο ίδιο του το περιβάλλον. Είναι φωνή που εκπροσωπεί όλα τα παιδιά από τα οποία καθημερινά δεχόμαστε καταγγελίες. Δυστυχώς είναι παιδιά που έφτασαν σε μια ηλικία έχοντας δεχτεί την πιο φριχτή κακοποίηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή αλλά υπάρχουν και άλλα παιδιά που δεν πρόλαβαν να ξεφύγουν από τον εφιάλτη. Οπως για παράδειγμα μια μικρούλα 18 μηνών που πέθανε μετά από σεξουαλική κακοποίηση στα χέρια του βάναυσου πατέρα της. Η ιστορία και ο γολγοθάς κάθε παιδιού είναι μοναδικός. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτή η κατάσταση όχι μόνο γίνεται αποδεκτή από τις μητέρες των παιδιών αλλά συμμετέχουν και στην προσπάθεια να καλύψουν τον πατέρα και πολλές φορές έρχονται σε αντίθεση με το παιδί. Αυτό πολλά παιδιά δεν το αντέχουν. Υπάρχει η επιστολή μιας γυναίκας που κακοποιήθηκε με την οποία ζητά από τη δικαιοσύνη να μην έρχονται αντιμέτωποι όσοι καταγγέλουν τα περιστατικά με τους βασανιστές τους και όσους τους υποστηρίζουν γιατί αυτό τους κάνει να ξαναζούν το δράμα τους. Τα παιδιά αυτά πολύ δύσκολα ξεπερνάνε αυτό που έζησαν και το χειρότερο από όλα είναι οτι αισθάνονται ένοχα και έχουν τύψεις. Εγώ προσωπικά θυμάμαι στα γυμνασιακά μου χρόνια μια συμμαθητριά μου που αυτοκτόνησε για να γλυτώσει από τον πατέρα της που τη βίαζε. Το μήνυμα είναι τα παιδιά να μιλάνε και να ζητούν βοήθεια".


newsit


Δεν υπάρχουν σχόλια: