Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Δρίβας (Ορμύλια): «Απαράδεκτη επίθεση από τον πρόεδρο των Σταγείρων»-Σκληρή απάντηση του Αριστοτέλη

«Είναι η πρώτη φορά που μιλάει ο προπονητής της Δόξας Ορμύλιας για την φετινή σεζόν. Η συμπεριφορά και η επίθεση που έγινε από τον πρόεδρο των Σταγείρων για τον ορισμό των διαιτητών στο παιχνίδι στην γενική συνέλευση ήταν πραγματικά απαράδεκτη αντικανονική και unfair. Αν ο προπονητής των Σταγείρων φοβάται για την θέση του αν χάσει στο παιχνίδι με το μεγαλύτερο μπάτζετ της κατηγορίας και προσπαθεί να επηρεάσει την διαιτησία ας τα παρατήσει. Με τον κύριο Σημαιάκη μας συνδέει μια φιλία πάνω από 15 χρόνια και ο σεβασμός είναι αμοιβαίος.
Όσο αφορά το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα μου είχε 19 μέσο όρο ηλικίας έπαιξε στα ίσια τον αντίπαλο τον πίεσε αλλά δεν κατάφερε να κάνει γκολ τις ευκαιρίες που είχε. Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε δυο αναγκαστικές αλλαγές που άλλαξαν τις ισορροπίες του αγώνα με αποτέλεσμα όλες μου οι σκέψεις και η διαχείριση στο παιχνίδι να είναι λανθασμένες. Αναλαμβάνω την ευθύνη για την ήττα και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους παίχτες μου για την εμφάνιση και για την προσπάθεια. Όσο αφορά την διαιτησία η άποψη μου είναι ότι υπάρχει μια φάση στην οποία θα μπορούσε να δοθεί κόκκινη κάρτα μετά από επικίνδυνο παίξιμο. Αυτά όμως δεν με αγγίζουν και ούτε παράπονα κάνω. Έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι ντόμπρος και να αναλαμβάνω την ευθύνη της ήττας και όχι να προσπαθώ να δημιουργήσω κλίμα πριν τον αγώνα».


Ανακοίνωση-απάντηση του Αριστοτέλη για τις δηλώσεις Δρίβα


 http://pamebala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: