Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Γ. Μπίκας στην ThessNews: «Τελείωσα από το ποδόσφαιρο»!

O Γιώργος Μπίκας μιλά αποκλειστικά στην ThessNews και το Νίκο Πετρουλάκη από την Ιερισσό και μπροστά στο καμένο σπίτι του.
Ο πρώην αρχιδιαιτητής ξεκαθαρίζει ότι έχει τελειώσει από το ποδόσφαιρο ενώ αποκαλύπτει πιέσεις ακόμα και από το περιβάλλον του Πρωθυπουργού.....

Ο εμπρησμός του σπιτιού του Γιώργου Μπίκα αποτέλεσε πρώτο θέμα συζήτησης σε όλα τα ποδοσφαιρικά στέκια και γενικότερα σε όλη την ελληνική κοινωνία, προκάλεσε δε αλγεινή εντύπωση στους πάντες, ενώ η παρέμβαση του ίδιου του Πρωθυπουργού δείχνει το απόλυτα σοβαρό του θέματος.
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην οικογένεια Μπίκα που ζει ένα δράμα και η ThessNews ζήτησε από τον Γιώργο Μπίκα, πρώην Αρχιδιαιτητή πλέον, να εξωτερικεύσει αυτό που σκέφτεται: «Με εξόντωσαν ψυχολογικά»!
Κι ακόμη: «Δεν μπορώ να ηρεμήσω τη γυναίκα μου, κλαίει συνέχεια, ένα σπιτάκι στην Ιερισσό αγοράσαμε,  33 τετραγωνικά μπροστά στη θάλασσα, μετά από 35 χρόνια στην Τράπεζα και 26 σαν διευθυντής στην Εμπορική και μας το παρουσίασαν κάποιοι δημοσιογράφοι της Αθήνας ως έπαυλη. Εκεί υπάρχουν 13 διαμερίσματα και το δικό μας. Είναι μόλις 33 τετραγωνικά. Νομίζω ότι δικαιούμασταν ένα τέτοιο σπιτάκι μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, γιατί και η γυναίκα μου υπάλληλος στην Τράπεζα ήταν. Το αγοράσαμε το 2001, πριν πάω στην ΚΕΔ την πρώτη φορά, και σήμερα δεν υπάρχει τίποτα, έγιναν όλα στάχτη…»
-Τρομακτικό χτύπημα…
Δεν μπορείς να διανοηθείς, έχω τρελαθεί. Στα καλά καθούμενα. Δεν είχα ενοχλήσει κανέναν, δεν έδωσα δικαίωμα ποτέ στη ζωή μου και μπήκα στην Επιτροπή διαιτησίας γιατί μου το ζήτησε η FIFA. Δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα, παρά μόνο έναν ορισμό διαιτητών και μου έκαψαν το σπίτι. Δεν έδωσα κανέναν πίνακα διαιτητών, όπως γράφουν, δεν πήρα το κεφάλι κανενός. Τώρα, δεν μπορώ να ηρεμήσω, κανένας στο σπίτι δεν μπορεί, πήρα στον λαιμό μου και τους γείτονες. Τι φταίνε οι άνθρωποι; Δεν έχουν καμία σχέση με το ποδόσφαιρο, αισθάνομαι πολύ άσχημα, πιο άσχημα δε γίνεται…»
-Σας τηλεφώνησαν να επανέλθετε; 
-«Ναι, μου τηλεφώνησαν πάρα πολλοί και επιμένουν να επιστρέψω. Δεν υπάρχει ούτε μία στο δισεκατομμύριο, να το χαίρονται αυτό το ποδόσφαιρο. Να με αφήσουν στην ησυχία μου, εγώ τελείωσα από το ποδόσφαιρο».
-Σας πήρε και ο Πρωθυπουργός;
-«Ο ίδιος όχι, αλλά από το περιβάλλον του. Μου ζήτησαν να επιστρέψω και πήγαν να μου δώσουν υποσχέσεις κάλυψης κλπ. Τους ευχαρίστησα και το απέκλεισα, θέλω να ηρεμήσω, να μαζέψω τα κομμάτια μου και να βρουν αυτούς που το έκαναν. Θέλω να τους δω στα μάτια…»

Περισσότερα στην έντυπη έκδοση της ThessNews. Κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα της Κεντρικής Μακεδονίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: