Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2016

Σε κανονικό «κυνηγό» προσφορών έχει μετατρέψει μεγάλη μερίδα των καταναλωτών η κρίση.

Το 2015 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 220 ευρώ, με το 42% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια.


Σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Καταναλωτών, αυτός είναι ένας από τους τρόπους που μετέρχεται ο Έλληνας προκειμένου να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. Κι αυτό γιατί το διαθέσιμο εισόδημα του έχει περιορισθεί σημαντικά. Κι αυτό φαίνεται και μπροστά στο ράφι.



Ετσι, ενώ το 2010 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ανερχόταν σε 250 ευρώ, με το 32% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια και το μέσο όφελος να ανέρχεται στα 15 ευρώ, το 2015 η μέση δαπάνη εκτιμάται σε 220 ευρώ, με το 42% των αγορών να αφορούν προϊόντα σε έκπτωση ή προωθητική ενέργεια και το μέσο όφελος στα 25 ευρώ. Το όφελος είναι πολύ σημαντικότερο από το αντίστοιχο όφελος του 2010 εξαιτίας τόσο της μείωσης της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου όσο και της αύξησης τόσο του ποσοστού των πωλήσεων που πραγματοποιείται μέσω προσφορών όσο και της αύξησης της μέσης έκπτωσης ανά προσφορά.
Το συμπέρασμα; Και οι δαπάνες μειώθηκαν και οι αξιοποιήσεις των προσφορών αυξήθηκαν. Σε μια προσπάθεια να εξισορροπηθούν οι μεγάλες απώλειες, οι οποίες είναι κάτι παραπάνω από λογικές μετά από σχεδόν οκτώ χρόνια ύφεσης και τρία μνημόνια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: