Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Γιώργος Μπίκας για τον εμπρησμό στο σπίτι του: Δεν έχω μαντήλι να κλάψω - 300.000 ευρώ η ζημιά

Ο Γιώργος Μπίκας μίλησε βγαίνοντας πριν από λίγο από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Χαλκιδικής τονίζοντας πως το σπίτι του είναι 33 τ.μ. και ότι βρίσκεται σε άσχημη οικονομική κατάσταση.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στον "Arena FM 89,4" για τον εμπρησμό στο σπίτι του: «Έχω σπίτι 33 τετραγωνικά στην Ιερισσό, δεν θέλω να γράφουν ψέματα ότι έχω έπαυλη, ας δουν τα συμβόλαια του σπιτιού, Είναι ένα συγκρότημα 13 κατοικιών και το δικό μας είναι μόλις 33 τετραγωνικά, ας έρθουν να το δουν.

Δούλεψα στην Εμπορική Τράπεζα επί 26 χρόνια στην Τράπεζα μαζί με τη γυναίκα μου, ιδρώτας και κόπος τόσων χρόνων και πήραμε το 2001 αυτό το σπίτι, δεν έχουμε τίποτε άλλο. Δεν έχω μαντήλι να κλάψω! Γιατί γράφουν ψέματα; Είναι ντροπή. Λυπάμαι για τα σπίτια που κάηκαν δίπλα από το δικό μου, η ζημιά φτάνει συνολικά τις 300.000 ευρώ, δεν ξέρω τι να πω, είμαι σε απόγνωση...»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: