Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Θα υποβάλουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους οι καταναλωτές για θέματα ρεύματος

Νέες υπηρεσίες θα παρέχει σήμερα το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500, καθώς οι καταναλωτές όλης της χώρας,
θα μπορούν να υποβάλουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους για τα εξής:

- Έλεγχο μετρητή
- Μετατόπιση παροχής – παροχών
- Μεταβολή συμφωνημένης ισχύος (επαύξηση ή μείωση) υφιστάμενης παροχής.

Υπενθυμίζεται ότι το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500 ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).
Παράλληλα, μέσω του 11500, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.
Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07.00 έως τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: