Ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος κατά την παρουσίαση του
σχεδίου αναδιάρθρωσης του ΟΑΕΔ, αναφέρθηκε και στα εργασιακά,
επισημαίνοντας ότι έχει προγραμματιστεί συνάντηση με τους κοινωνικούς
εταίρους προκειμένου να διαμορφωθεί κοινό μέτωπο αντίστασης στις
ομαδικές απολύσεις.
Από την πλευρά της η διοικήτρια του ΟΑΕΔ Μαρία Καραμεσίνη ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα...
«ανοίξουν» 52.000 θέσεις 8μηνης απασχόλησης μέσω της κοινωφελούς εργασίας ενώ άλλες 49.000 θέσεις θα εξασφαλιστούν μέσω των άλλων προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.
Η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ παρουσίασε επίσης τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center του Οργανισμού- που λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα και άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται με τον ΟΑΕΔ, στον πενταψήφιο αριθμό 11320. Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έμπειρο προσωπικό που δίνει στο κοινό πληροφορίες κι οδηγίες ή παραπέμπει για εξειδικευμένη πληροφόρηση στους αρμόδιους εκπροσώπους. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΕΔ εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 900 κλήσεις καθημερινά. Ο μέσος όρος αναμονής σε κάθε κλήση διαμορφώνεται στα 30’’ και ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στα 2’ 30’’ λεπτά.
Από την πλευρά της η διοικήτρια του ΟΑΕΔ Μαρία Καραμεσίνη ανακοίνωσε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα...
«ανοίξουν» 52.000 θέσεις 8μηνης απασχόλησης μέσω της κοινωφελούς εργασίας ενώ άλλες 49.000 θέσεις θα εξασφαλιστούν μέσω των άλλων προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.
Η Διοικήτρια του ΟΑΕΔ παρουσίασε επίσης τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης -Call Center του Οργανισμού- που λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα και άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται με τον ΟΑΕΔ, στον πενταψήφιο αριθμό 11320. Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έμπειρο προσωπικό που δίνει στο κοινό πληροφορίες κι οδηγίες ή παραπέμπει για εξειδικευμένη πληροφόρηση στους αρμόδιους εκπροσώπους. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΑΕΔ εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 900 κλήσεις καθημερινά. Ο μέσος όρος αναμονής σε κάθε κλήση διαμορφώνεται στα 30’’ και ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης στα 2’ 30’’ λεπτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου