Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Φίλης: Δεν κάνω δώρο στον Μητσοτάκη την παραίτησή μου

«Ούτε η κυβέρνηση ούτε εγώ προσωπικά σκοπεύουμε να προσφέρουμε αυτό το δώρο στον κ. Μητσοτάκη», ήταν η απάντηση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη, στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή το αίτημα της ΝΔ για παραίτηση.

Ερωτώμενος για το αίτημα της ΝΔ να παραιτηθεί ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης είπε: «Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΝΔ ζητά την παραίτησή μου. Τώρα, που ο κ. Μητσοτάκης έχει αγκαλιάσει το ακροδεξιάς κατεύθυνσης κίνημα «Παραιτηθείτε» είναι φυσιολογικό να εντάσσει και τη δική μου παραίτηση  στο γενικότερο αίτημά του. Ούτε η κυβέρνηση ούτε εγώ προσωπικά σκοπεύουμε να προσφέρουμε αυτό το δώρο στον κ. Μητσοτάκη».

Να σημειωθί ότι η ΝΔ ζήτησε την παραίτηση του Νίκου Φίλη μετά το σάλο που προκλήθηκε από την περίεργη δήλωση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη ο οποίος σχολίασε τις κινητοποιήσεις με το κωδικό όνομα "παραιτηθείτε', το οποίο χαρακτήρισε οριακά στα όρια της συνταγματικής ανοχής.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha και στον Σπύρο Χαριτάτο, ο κ. Φίλης κλήθηκε να σχολιάσει τη συγκέντρωση που προγραμματίζεται για τις 15 Ιουνίου, λέγοντας πως αυτές οι κινητοποιήσεις είναι στα όρια της συνταγματικής ανοχής, δηλώνοντας πως αυτές οι συγκεντρώσεις γίνονται γιατί «δεν τους βγαίνει το σενάριο της αριστερής παρένθεσης», ενώ προέβλεψε πως τέτοιου είδους κινητοποιήσεις θα έχουν και συνέχεια. 
 
iefimerida.gr, newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: