Νέα ήθη εισάγει η Ryanair όσον αφορά στη διαφήμιση και προώθηση των
υπηρεσιών της. Στην διαφήμιση της (φώτο) στην οποία διαφημίζει τα
εισιτήρια της ανάμεσα στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, αναφέρει πως είναι
φθηνότερη κατά 75% από την Aegean, δηλαδή κατονομάζει τον ανταγωνιστή
της.
Η συγκριτική διαφημιση δεν είναι κάτι που συνηθίζεται στην χώρα μας και δεν είναι σαφές αν ο νόμος το επιτρέπει. Ωστόσο αν επικρατήσει αυτή η λογική , βαδίζουμε προς μια διαφημιστική ζούγκλα, όπου περισσότερο θα επικρατεί η δυσφήμιση και λιγότερο η διαφήμιση.
Αναμένεται με ενδιαφέρον η απάντηση της Aegean.
Η συγκριτική διαφημιση δεν είναι κάτι που συνηθίζεται στην χώρα μας και δεν είναι σαφές αν ο νόμος το επιτρέπει. Ωστόσο αν επικρατήσει αυτή η λογική , βαδίζουμε προς μια διαφημιστική ζούγκλα, όπου περισσότερο θα επικρατεί η δυσφήμιση και λιγότερο η διαφήμιση.
Αναμένεται με ενδιαφέρον η απάντηση της Aegean.
1 σχόλιο:
οι καταναλωτες θελουν φτινες τιμες
Δημοσίευση σχολίου