Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Eρώτηση Δριβελέγκα για την Αποκατάσταση καθιζήσεων στο οδικό δίκτυο του Ν. Χαλκιδικής



 Προς : Tον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών, Υποδομών και   

           Δικτύων, κ.Χρίστο  Σπίρτζη



Θέμα : « Αποκατάσταση καθιζήσεων στο οδικό δίκτυο του Ν. Χαλκιδικής »



κ. Υπουργέ



            Τα τελευταία ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν  το Νομό της Χαλκιδικής δημιούργησαν αρκετά προβλήματα σε καλλιέργειες και υποδομές . Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι καθιζήσεις στους οδικούς άξονες. Ιδιαίτερα στο τμήμα  Τρυπητή Ουρανούπολης ( άξονας Θεσ/νίκη – Ιερισσός – Ουρανούπολη )  και Ν. Μουδανιών Κασσάνδρας ( άξονας Θεσ/νίκη – Ν. Μουδανιά – Κασσάνδρα ). Χωρίς υπερβολές το τμήματα αυτά σε ορισμένα σημεία έχουν καταστεί άκρως επικίνδυνα.       Σημειώνω ότι και στα δύο αυτά τμήματα υπάρχει κυκλοφοριακός φόρτος, στην πρώτη περίπτωση λόγου του Αγίου Όρους, στη δεύτερη λόγω των πολλών παραθεριστικών κατοικιών.


            Επειδή πρέπει, λόγω του Πάσχα αλλά και της τουριστικής περιόδου, πολύ σύντομα  να αποκατασταθούν τα προβλήματα και να δοθούν προς χρήση με όρους οδικής ασφάλειας, πριν συμβούν δυσάρεστα γεγονότα



Σας ερωτώ



  1. Έχουν δρομολογηθεί όλες οι προβλεπόμενες ενέργειες για την αποκατάσταση των προβλημάτων;
  2. Έχουν εξασφαλιστεί τα  απαραίτητα κονδύλια  για την αποκατάσταση των απαιτούμενων έργων;
  3.  Ποιο  είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων  εν όψει και της έναρξης της τουριστικής περιόδου;  



                                                                                        
                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια: