Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Σοκάρει ο διάλογος του παιδόφιλου με το 12χρονο αγόρι -Στη δημοσιότητα φωτό και τα στοιχεία του

Η εφημερίδα Espresso φέρνει στο φως τους ανατραχιαστικούς διαλόγους που είχε ο 40χρονος παιδόφιλος από το Περιστέρι με ένα 12χρονο αγόρι από τα Πετράλωνα μέσω Διαδικτύου.


Παιδεραστής: Τι κάνεις μπουμπούκι μου;
Ανήλικος: Ποιος;
Παιδεραστής: Ο άνθρωπος σου...
Ανήλικος: Ποιος άνθρωπος;
Παιδεραστής: Αυτός που θα σε κάνει να ξεχάσεις ότι έχεις στο κεφαλάκι σου.
Ανήλικος: Τι θα μου κάνεις;
Παιδεραστής: Καπνίζεις;
Ανήλικο: Πότε πότε.
Παιδεραστής: Θες να κάνουμε μαζί ένα τσιγαράκι;
Ανήλικος: Ποιος είσαι;
Παιδεραστής: Αυτός που θα σε στείλει στα ουράνια και θα ξεχάσεις τα πάντα. Να σου κάνω μια ερώτηση;
Ανήλικος: Τι θες;
Παιδεραστής: Έχεις φίλη;
Ανήλικος: Έχω....
Παιδεραστής: Πάρε και την φίλη σου μαζί να κάνουμε ένα τσιγαράκι και παράλληλα να πάμε να πιούμε ένα καφεδάκι. Που μένεις;
Ανήλικος: Πετράλωνα...
Παιδεραστής: Τώρα μόλις περνάω από εκεί και θα σε πάρω από το I Phone. Είσαι μόνος τώρα;
Ανήλικος: Τέτοια ώρα είμαι πάντα μόνος...
Παιδεραστής: Δεν θες να κατέβεις να σε γνωρίσω που το θέλω πολύ και να πάμε βόλτα με το ωραίο μου αυτοκίνητο;
Ανήλικος: Δεν θα ήταν άσχημα, αλλά δεν έχω μια...
Παιδεραστής: Μην σε νοιάζει, θα πάρουμε στιγμιαίο καφέ και θα το πιούμε στο αυτοκίνητο μου. Είσαι; Είμαι ήδη κοντά σου και νιώθω ήδη πως σε έχω δει.
Ανήλικος: Με δουλεύεις.
Παιδεραστής: Όχι είμαι δίπλα σου.
Ανήλικος: Που ακριβώς;
Παιδεραστής: Στην Οδό ....
Ανήλικος: Κατεβαίνω τώρα αν και είσαι μακριά, θα πάρω όμως μαζί μου κινητό.
Παιδεραστής: Πες μου που ακριβός είναι το σπίτι σου.
Ανήλικος: Στα Πετράλωνα στην οδό .... 18.
Παιδεραστής: Μην κουνηθείς από κει έρχομαι.
Ανήλικος: Οκ θα σε περιμένω στην είσοδο.
Παιδεραστής: Να έλθω επάνω;
Ανήλικος: Οκ έλα πάνω...


Πηγή: Εspresso



Με την κατηγορία του βιασμού κατ” εξακολούθηση ενός κοριτσιού μόλις οκτώ χρονών συνελήφθη ο 42χρονος Ευτύχιος Τζεμανάκης του Γεωργίου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο Τζεμανάκης, ο οποίος έχει γεννηθεί στα Χανιά και κατοικούσε στο Περιστέρι, ασέλγησε εις βάρος του παιδιού και συνελήφθη πριν από οκτώ ημέρες

Εις βάρος του ασκήθηκε δίωξη για κατ” εξακολούθηση βιασμό και αποπλάνηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει τα 12 έτη, καθώς και κατ” εξακολούθηση κατάχρηση σε ασέλγεια ανηλίκου που δεν συμπλήρωσε το 14ο έτος της ηλικίας του.
Τα στοιχεία του δόθηκαν στη δημοσιότητα με σχετική διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών.
Σύμφωνα με το δελτίο της ΕΛ.ΑΣ
Δίνονται στη δημοσιότητα, κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες 42χρονου ημεδαπού, ο οποίος συνελήφθη στις 20-6-2013, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής για αποπλάνηση και ασέλγεια σε βάρος 8χρονης ανήλικης ημεδαπής.
27062013anakoinwsh1
Σε βάρος του σχηματίσθηκε ποινική δικογραφία και ασκήθηκε ποινική δίωξη για τις αξιόποινες πράξεις του βιασμού κατ’ εξακολούθηση, αποπλάνησης ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει τα δώδεκα (12) έτη κατ’ εξακολούθηση και κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια μη συμπληρώσαντος το 14ο έτος της ηλικίας του κατ’ εξακολούθηση.
Πρόκειται για τον ΤΖΕΜΑΝΑΚΗ Ευτύχιο του Γεωργίου, που γεννήθηκε το 1971 στα Χανιά Κρήτης κάτοικο Περιστερίου Αττικής.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, χρονικής διάρκειας έξι μηνών, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τον τηλεφωνικό αριθμό 210-6476370 της Υποδιεύθυνσης Ανηλίκων για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

ΠΗΓΗ: KOOLNEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια: