Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο Στέλιου Βαλιάνου


Θα ήθελα μέσα από αυτές τις λίγες γραμμές να ευχαριστήσω πραγματικά και ειλικρινά τις φίλες και τους φίλους που με τίμησαν με την ψήφο τους στις χθεσινές εκλογές.
Μπορεί το αποτέλεσμα για τη ΝΔ να μην ήταν το καλύτερο αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσω να την στηρίζω.
Εγώ και οι συνεργάτες μου θα είμαστε παντού και πάντα παρών, όταν το.... χρειαστεί ο οποιοσδήποτε συμπατριώτης μου Χαλκιδικιώτης και μέσα από την θέση μου ως Περιφερειακού Συμβούλου και ως Πολιτευτή της ΝΔ.
Ευχαριστώ όλους όσοι με τίμησαν και παραμένω στη διάθεσή σας όποτε μου ζητηθεί.
Ευχαριστώ και τους συνυποψήφιους μου όλων των κομμάτων για τον άψογο και έντιμο αγώνα που έδωσαν.

Με εκτίμηση
Στέλιος Βαλιάνος
Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας
Πολιτευτής Ν.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια: