Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Αντώνης Παπαδημητρίου:Δεν θα τρέξω στον Μαραθώνιο της Αθήνας

Δυστυχώς όσο και αν προσπάθησα αντιμετωπίζοντας σοβαρά προβλήματα τραυματισμού κατά την διάρκεια της προετοιμασίας μου μένοντας για μεγάλο χρονικό διάστημα σε πλήρη αποχή, χωρίς όμως να αφεθώ κάνοντας εναλλακτικές μορφές άσκησης κατα διαστήματα και έχοντας μία τελευταία ελπίδα με σύμμαχο το χρόνο το πρόβλημα με ξαναπρόδωσε στο καθιερωμένο τέστ ημιμαραθωνίου πρίν , στις αρχές Οκτωβρίου.

Τώρα όμως είναι αργά καθώς η στιγμή πλησιάζει και δυστυχώς παρόλο που μπόρεσα να ξανατρέξω και να σταθώ στα πόδια μου δεν θα προλάβω να είμαι απόλυτα έτοιμος για να βρίσκομαι στην εκκίνηση του Μαραθωνίου.
Θα είμαι όμως πνευματικά εκεί ,μαζί σας και κυριολεκτικά στο καλλιμάρμαρο για να σας υποδεχθώ και να σας χειροκροτήσω. Καλή επιτυχία σε όλους με έναν ευχάριστο τερματισμό εκπληρώνοντας ο καθένας σας τον στόχο του !



ΙΣΤΟΡΙΑ

 
2009 η πρώτη  συμμετοχή στην κλασική διαδρομή με χρόνο 3h 1min.
2010 συμμετοχή και 3ή θέση στα 10000μ. σε 34min.
2011 δεύτερη στο μαραθώνιο, 9ός Έλληνας με χρόνο 2h 38min.
2012 η τρίτη μου,6ός Έλληνας με χρόνο 2h 30min.
2013 τέταρτη, 4ός Έλληνας σε 2h28min.

Δεν υπάρχουν σχόλια: