Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΕΑ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ


  Γράφει ο  Βασίλης Τσούγκαρης
Χθες πήρα στα χέρια μου το νέο CD ενός πολύ καλού φίλου και παλιού συνεργάτη, του ΒΑΣΙΛΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ.

Ο Βασίλης, πέρα του ότι είναι Ραδιοφωνικός Παραγωγός, και ένα σωρό άλλα, όμορφα, είναι ένας ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ κιθαρίστας, ο οποίος μάλιστα έχει και το δικό του....
συγκρότημα, τη δική του μπάντα (εκτός εκείνης των FM που τον απολαμβάναμε και τον απολαμβάνουμε), τους BLUE ROSE BAND.

Οι BRB (για τους οποίους είχα κάνει παλιά αφιέρωμα) είναι πολύ γνωστοί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό από τις πολλές εμφανίσεις τους.

Ο Βασίλης και εγώ, είμαστε λίγο «χύμα» (αν δεν ταιριάζαμε λέει η παροιμία…) οπότε ενώ είχαμε συναντηθεί αρκετές φορές, δεν πήγε καν το μυαλό μας στο  CD το οποίο είναι στην κυκλοφορία αρκετό καιρό. Τελικά, το CD ήρθε στα χέρια μου, και απόγευμα Πέμπτης, αφού το βρήκα στο πλήρως ταχτοποιημένο γραφείο μου μαλώνοντας με  χαρτιά, κατσαβίδια, και άλλα, πήρα το αυτοκίνητο, πήγα στην παραλία άραξα βολικά να βλέπω τη θάλασσα και ξεκίνησα να το ακούω.

Εκείνος που είχε πει παλιά περί «καλοκαιρινών και χειμερινών» μουσικών, πρέπει να παρατηρήσω πως μάλλον για τις μπλούζες του θα μιλούσε γιατί το CDVASSILIS BLUE SOTIRIOU & BRB -  REACH THE SKIES είναι για όλες τις εποχές, και όλες τις ώρες.

Τα έντεκα υπέροχα τραγούδια που περιέχει σε ταξιδεύουν σε άλλη διάσταση, ο «ήχος» του σε πάει κοντά στους μεγάλους της blues και soul μουσικής.

Δεν θα αναφέρω ονόματα μουσικών και τεχνικών οι οποίοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτής της εξαιρετικής δουλειάς (αναγράφονται ΟΛΑ μέσα στο ενημερωτικό του cd), απλά θα πω πως η φωνή της ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΤΕΝΤΖΟΥ με καθήλωσε όπως και για ακόμα μια φορά η κιθάρα του Βασίλη Σωτηρίου.

Πρέπει να πως οι γραμμές αυτές γράφονται στο laptop μέσα στο αυτοκίνητο και ρίχνοντας μια ματιά έξω από το παράθυρο βλέπω στο βάθος τα καΐκια που φεύγουν για ψάρεμα και  από τα δεξιά μου τον ήλιο που πάει να σβήσει πίσω από τον Όλυμπο.

Η καλύτερη συντροφιά μου σε αυτό το απογευματινό φθινοπωρινό τοπίο το CD VASSILIS BLUE SOTIRIOU & THE BRBREACH THE SKIES…..

Μια δισκογραφική δουλειά που σας προτείνω να αποκτήσετε όλοι οι λάτρεις των μοναδικών μουσικών στιγμών.

Σας αφήνω τώρα, να απολαυσω τα τραγούδια του φίλου μου και το υπέροχο τοπίο μπροστά μου!






Βασίλης Τσούγκαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: