Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Ο τερματοφύλακας της Χαλκιδικής που πετάει…

Του Γιώργου Ροδάκογλου
Προβληματισμοί, διλήμματα, επιλογές. Το ρίσκο για την επιτυχία ή και μιας ενδεχόμενης αποτυχίας. Η δυναμική μιας απόφασης σε μικρή ηλικία. Ο ρόλος του περιβάλλοντος. Οι δικοί μας άνθρωποι. Ο Μιχαήλ Άγγελος Μιχαηλίδης αναδεικνύει την Ελλάδα που θέλουμε.
Ο νεαρός τερματοφύλακας που για τους τοπικούς αθλητικούς παράγοντες της Χαλκιδικής ,θεωρείται ταλέντο βάζει πολύ υψηλά τον πήχη των σημερινών απαιτήσεων και μόνο μέσα από τις σκέψεις που κάνει. Τα τελευταία δύο χρόνια έχει τη....
θέση του βασικού τερματοφύλακα στον Άρη Κασσανδρείας ενώ το 2013 επιλέχθηκε ως καλύτερος μεταξύ πέντε νομών της Κεντρικής Μακεδονίας και συμμετείχε στην Προεπιλογή της Εθνικής Ελλάδος ΕΠΣ Μακεδονίας. Δεκαεφτά χρόνων σήμερα δεν το βάζει κάτω. Σκληρή προπόνηση, πολύ διάβασμα για την τρίτη τάξη του λυκείου και βοηθάει καθημερινά στην επιχείρηση του πατέρα του. Στον ελάχιστο χρόνο που του απομένει ζει την ηλικία του ενώ αναζητάει πάντα μια καλή συζήτηση με έξυπνους ανθρώπους για να διευρύνει ,όπως λέει ο ίδιος, τους ορίζοντες του.
Νιώθεις ευθύνη έναντι των συναθλητών κατά την διάρκεια του αγώνα;
«Πολύ μεγάλη. Δεν μπορείς να φανταστείς αν χάσω την μπάλα πόσο εκνευρίζομαι και ιδιαίτερα εάν το λάθος είναι δικό μου»
Ένα γκολ που οφείλεται στην στρατηγική ενός έξυπνου αντιπάλου;
«Σε πολλούς παράγοντες Στην άμεση αντίδραση μου, στην ψυχολογία που έχω αλλά και στον έξυπνο ποδοσφαιριστή. Αυτό που κάνω είναι να μπορώ να προβλέπω τις κινήσεις των άλλων. Εάν δεν το πετύχω κατά την διάρκεια του αγώνα τότε έχασα , και μαζί με μένα και η ομάδα μου»
Πόσο ικανοποιημένος είσαι από την διαδρομή που έχεις έως τώρα;
«Θα έλεγα ότι νιώθω πολύ καλά. Ο αθλητισμός Γιώργο μπήκε για τα καλά στη ζωή μου ή να το πω διαφορετικά δεν μπορώ να φανταστώ τον ευατό μου χωρίς αυτόν. Ξεκίνησα από τις Ακαδημίες του Άρη Κασσανδρείας, στη συνέχεια Β ερασιτεχνικό ΑΣ Καλλιθέας, μετά Μικτή Χαλκιδικής , στη συνέχεια στην προεπιλογή της Εθνικής Ελλάδος ΕΠΣ Μακεδονίας και τώρα ως βασικός τερματοφύλακας.»
Ποιες στιγμές από αυτές που έζησες έως τώρα δεν ξεχνάς;
«Όταν με επέλεξε ο Γιώργος Καδόπουλος για την Εθνική και στη συνέχεια ως βασικό τερματοφύλακα μεταξύ τεσσάρων για τον Άρη Κασσανδρείας. Φυσικά μεγάλη ικανοποίηση νοιώθω όταν και ο σημερινός προπονητής ο κύριος Μαχαιρίδης με επέλεξε για την ίδια θέση»
Πως φαντάζεσαι την εξέλιξη σου;
«Θεωρώ ότι είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων .Θα είμαι πολύ τυχερός εάν ενδιαφερθούν για μένα οι παράγοντες που αναζητούν νέους αθλητές. Αν έρθουν να με δουν και με αξιολογήσουν. Αυτό επιζητεί κάθε νέο παιδί. Την ευκαιρία.»
Πόσο ψηλά πετάς;
Γελάει.... « μισό μέτρο από το έδαφος. Εάν εννοείς κάτι άλλο, όχι δεν πετάω, γενικά είμαι χαμηλών τόνων»
Τι σε ανεβάζει κατά τη διάρκεια ενός παιγνιδιού;
«Το χειροκρότημα. Η ψυχολογία μου είναι εκείνη την ώρα στα ύψη για να δώσω κάτι παραπάνω»
Όταν είσαι στην εστία ,σκέφτεσαι την κοπέλα σου;
«Πρέπει να είμαι προσηλωμένος στο παιγνίδι. Δεν έχεις πολλά περιθώρια για να ταξιδέψεις αλλού. Αλίμονο εάν επεξεργαζόμουν σκηνές της προσωπικής ζωής μέσα στον αγώνα»
Πόσο σε στηρίζει το περιβάλλον σου σ αυτήν την προσπάθεια;
«Γιώργο έχω δυο υπέροχους γονείς και ειλικρινά υπερηφανεύομαι για την έως τώρα στάση ζωής που τηρούν στην κοινωνία της Κασσάνδρας. Ποτέ δεν μου είπαν όχι , βάζουν όμως και τους όρους τους κάτι που θεωρώ αυτονόητο. Το όνειρό τους είναι να περάσω στο πανεπιστήμιο κάτι που το θέλω και εγώ γιατί διαπιστώνω ότι έτσι θα μου δοθεί η ευκαιρία να διευρύνω τους ορίζοντες μου»
Θα τα καταφέρεις σπουδές και αθλητισμό ταυτόχρονα;
«Δεν θα είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Χρειάζεται μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα. Δεν σου κρύβω όμως και την ανησυχία μου μερικές φορές»
Πoιούς τερματοφύλακες θεωρείς πετυχημένους;
«Σιφάκης του Άρη και Γλύκος του ΠΑΟΚ. Θαυμάζω τον Never της Bayern monachou και τον Buffon της juentus»
Θεωρείς ότι έχεις ταλέντο;
«Αυτό κύριε Ροδάκογλου (Γ.Ρ: Μιχαήλ σου είπα στον ενικό) Αυτό λοιπόν Γιώργο, θα το κρίνουν οι άλλοι. Θεωρώ ότι κάνω κάτι που είναι κομμάτι από τη ζωή μου και παλεύω να το εξελίξω».
Οι ερωτήσεις στον Μιχαήλ Άγγελο για το Thousandnews.gr τέθηκαν κατά τη διάρκεια της ατομικής του προπόνησης και στη συνέχεια στην οικογενειακή τους επιχείρηση Blu All Day Cafe Bar στο κέντρο της Καλλιθέας όπου και εργάζεται. Κατά κοινή ομολογία παραγόντων του ποδοσφαίρου θεωρείται ταλέντο με πολλές προοπτικές εξέλιξης. Από την κουβέντα μαζί του διαπίστωσα ότι μπορεί ο ίδιος να πετάει κυριολεκτικά μέσα στο γήπεδο αλλά αντίθετα είναι πολύ προσγειωμένος στις θέσεις που έχει και τις σκέψεις που κάνει για το μέλλον του. Όποια πάντως και νάνε η πορεία του αδιαμφισβήτητα αποτελεί από τώρα ένα υγιές μέλος της νεολαίας της Ελλάδας που θέλουμε.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: