Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Και ο Μαργαρίτης Κεχαγιάς στον συνδιασμό του κ.Τσούφη


Δείτε τι έγραψε στο facebook:
 
Αν και πάντα παρακολουθούσα τα κοινά, λόγω της ιδιότητάς μου ως δημοσιογράφος, ποτέ δεν επιδίωξα να συμμετέχω, βλέποντας όλα τα κακώς κείμενα της πολιτικής των προηγουμένων ετών. Πολλές φορές σκέφτηκα τι μπορώ να κάνω για να βοηθήσω, τους γύρω μου, τους δικούς μου ανθρώπους, τον τόπο μου. Αποφάσισα λοιπόν, να κατέβω ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Προποντίδας γιατι θεωρώ πως η νέα γενιά, σήμερα περισσότερο από ποτέ, οφείλει να διεκδικήσει και να μην μένει πια απλός παρατηρητής. Πιστεύω, πως ήρθε η ώρα , εμεις οι νέοι να αγωνιστούμε για τα δικά μας αιτήματα και ανάγκες, με φρέσκες ιδέες, όρεξη για δουλειά και καθαρό μυαλό. Σας ανακοινώνω την δική μου προσπάθεια για την επόμενη μέρα, που εμείς θα ζήσουμε, στο πλευρό του Υποψηφίου Δημάρχου κ. Δημήτρη Τσούφη, ενός ανθρώπου που σέβομαι εκτιμώ και διακρίνω το όραμα και την όρεξη του για το καλύτερο . Ο Δήμος Προποντίδας είναι ο Δήμος που μεγάλωσα, με αστείρευτες δυνατότητες και ένας ευλογημένος τόπος που αξίζει μιας σοβαρής αυτοδιοικητικής πρότασης.
Ευχαριστώ όλους εσάς που πρίν ακόμα ανακοινώσω την υποψηφιοτητά μου αυτή, με παροτρύνατε, μου ευχηθήκατε και είστε δίπλα μου!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά έκανες φίλε και δεν ασχολήθηκες μέχρι τώρα. Η αυτοδιοίκηση δεν είναι cd player!

Ανώνυμος είπε...

Ποιά ήταν η μεγαλύτερη δημοσιογραφική σου επιτυχία; Dj δεν είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Γλυκε μου εσυ απο την Νεα Ολυνθο ανηκεις σε αλλο Δημο....Και περα απο αυτο διαλεξες αυτον τον υποψηφιο για το οραμα του??μα τρομαζω και για σενα

Ανώνυμος είπε...

Μαργαρίτη συγχαρητήρια έκανες τη καλύτερη επιλογή!

Ανώνυμος είπε...

νεοι ανθρωποι στη πολιτικη μπραβο

Ανώνυμος είπε...

Πώς και δε διάλεξες ευρωψηφοδέλτιο Μαργαρίτη; Εκεί θα μπορούσες να προσφέρεις περισσότερα...

Ανώνυμος είπε...

Διάλεξες που διάλεξες άλλο δήμο... δε μπορούσες να διαλέξεις και άλλο συνδυασμό;

Ανώνυμος είπε...

ας μας πει καποιος λοιπον τι επαγγελμα πρεπει να κανεις για να ασχοληθεις με τα κοινα! γιατι μαλλον εχουμε μπερδεψει την εκπαιδευση με την παιδεια..ενω ας πουμε γιατροι και δικηγοροι εχουν το ελευθερο; λες και δεν ειδαμε τα αποτελεσματα τους..μαργαριτη γερα και γενικα σε ολα τα νεα παιδια..εμπρος να ξεβρωμισει ο τοπος

Ανώνυμος είπε...

Να ξεβρωμίσει ο τόπος φίλε, κανείς δε διαφωνεί. Ωστόσο τέτοια άτομα οι επικεφαλείς τα θέλουν για να φέρουν ψήφους. Μόλις εκλεγούν θα διοικούν με το κονκλάβιο τους και τα παιδιά αυτά, που είναι εγνωσμένης εντιμότητας και όρεξης για δουλειά, θα τα παραμερίσουν!

Ανώνυμος είπε...

μπορεί να υπήρχε αυτό ως φαινόμενο τις προηγούμενες εκλογές αλλα δεν σημαίνει οτι το επάγγελμα πρέπει να συνάδει να με τι ? αυτά τα επικριτικά σχόλια με ενοχλούν που έχουν εμπάθεια