Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Μαργαρίτης Κεχαγιάς: ο πιο ZOO ραδιοφωνικός παραγωγός της πόλης στο IFRESH

Για να σε λατρέψει ο Μαργαρίτης Κεχαγιάς αρκεί μόνο μια κίνηση
που θα τον σκλαβώσει...ζαχαρωτά. Ένα χαρισματικό πλάσμα με πολύ χιούμορ και απίστευτη ενέργεια.
Αγαπά την επικοινωνία με τον κόσμο, λατρεύει την μουσική και κάνει την διαφορά στα μεσημέρια σας αφού υπόσχεται ένα super 2ώρο με το καθιερωμένο του παιχνίδι Υes OR No που ταράζει τα FM. Κάθε Μεσημέρι από τις 15.00 μέχρι τις 17.00 ο Μαργαρίτης ανοίγει το μικρόφωνο του ΖΟΟ 90.8 και σας περιμένει στο Make A Difference.


1940311 10203000673275931 929408378 n

Ο Μαργαρίτης δεν είναι απλά ένας ραδιοφωνικός παραγωγός… Μια βόλτα στον σταθμό καθώς κάνει εκπομπή θα σας πείσει. Αρκούδια και δώρα έχουν κατακλείσει τον ΖΟΟ, καθώς οι θαυμάστριες δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους με αυτόν τον τρόπο.
Συνέντευξη: Αντώνης Βενέτης
Πριν αρχίσουμε, θα ήθελα να συστηθείς στον κόσμο και να μας πεις λίγα πράγματα για εσένα
Δίδυμος στο ζώδιο, μου αρέσουν πολύ οι ταινίες θρίλερ και οι άνθρωποι που αποπνέουν θετική ενέργεια. Λατρεύω τα ζαχαρωτά, απεχθάνομαι τα γλυκά με κρυμμένο δαμάσκηνο και με συναντάς κάθε μεσημέρι 15:00 με 17:00 στον Zoo90,8.
 Το ραδιόφωνο πως μπήκε στην ζωή σου;
Το ραδιόφωνο υπήρχε πάντα στη ζωή μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήμουν με ένα ραδιοφωνάκι στο χέρι, μέχρι που κάποια στιγμή η μεγάλη μου αυτή αγάπη έγινε πραγματικότητα.
 Η πρώτη σκέψη πριν ανοίξεις μικρόφωνο;
Πόσο τυχερός είμαι, μη με πιάσει λόξυγκας.
 Ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το χειρότερο που σου έχει συμβεί on air;
Το καλύτερο συμβαίνει καθημερινά από την αγάπη που δέχομαι από τον κόσμο και το χειρότερο-αστείο είναι να ανοίξει η πόρτα  του studio ενώ είμαι onair και να μπει από το πουθενά κάποιος προσπαθώντας να μου κάνει εξορκισμό.
1961522 10203000692076401 383191940 n
Η Ενασχόληση σου με το Djing πως έγινε;
Η αγάπη μου για τη μουσική υπήρχε πριν ακόμη ασχοληθώ με το ραδιόφωνο, όπου έπαιζα ως dj.
Ακούς και διασκεδάζεις με όλα τα είδη μουσικής;
Ναι αναλόγως την ώρα και τη διάθεση μου.
 Αν μετά την συνέντευξη μπαίναμε στο αυτοκίνητό σου τι μουσική θα ακούγαμε στη διαδρομή;
Ένα σταθμό έχω αποθηκευμένο μόνο  Zoo 90,8!
Εύκολο ή δύσκολο να δημιουργείς φιλίες και σχέσεις μέσα σε μια απαιτητική δουλειά σαν την δική σου; 
Θεωρώ ότι οι σχέσεις των ανθρώπων σήμερα είναι πολύ δύσκολες σε οποιαδήποτε δουλειά, η φιλία όμως για μένα είναι κάτι πολύ σημαντικό και εγώ ναι έχω λίγους αλλά πραγματικούς φίλους!
Ποια η γνώμη σου για την διασκέδαση στην Ελλάδα αλλά και στην Θεσσαλονίκη; 
Όσο δύσκολα κι αν είναι τα πράγματα σε αυτή την χώρα  ο Έλληνας πάντα βρίσκει τρόπο να διασκεδάζει πόσο μάλλον στην πόλη της διασκέδασης την Θεσσαλονίκη. Εξάλλου αν έχεις καλή παρέα διασκεδάζεις παντού.
Θα ήθελες να μετακομίσεις στην Αθήνα και να αφήσεις πίσω την Θεσσαλονίκη;
Αν υπήρχε μια σοβαρή πρόταση με προοπτική, ναι θα το έκανα!
Πριν την συγκεκριμένη δραστηριότητα σου με τι ασχολιόσουν η τι άλλο κάνεις παράλληλα;
Έχω ασχοληθεί με πολλά, άλλωστε θαυμάζω τους ανθρώπους που δουλεύουν σε οποιαδήποτε δουλειά, γιατί ένα από τα χειρότερα ελαττώματα είναι το να είσαι τεμπέλης!
Πως φαντάζεσαι τον Μαργαρίτη σε 10 χρόνια από τώρα;
Στην Χαβάη σε μια αιώρα να πίνω κοκτέιλ και να βλέπω την θάλασσα!
Μια αφιέρωση/ ευχή για σένα και μια για τους αναγνώστες μας !
Αγαπήστε για να σας αγαπήσουν!
1974715 10203000701236630 1506543275 n
 www.ifresh.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: