Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Η απραξία των υπεύθυνων του Δήμου Ν.Προποντίδας κάνει τους δημότες να αναρωτιούνται στο facebook...


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

για πολλα κεσεδακια ειναι...

Ανώνυμος είπε...

Αυτή την ανάρτηση την έχετε ανεβάσει 2/3 φορές τα τελευταία 2 χρόνια. Αυτή τη στιγμή βάσει του υπουργείου Ανάπτυξης, 122 εκ ευρώ για τον Δήμο Ν. Προποντίδας, περισσότερα από 80 απευθείας δημοτικά, Πολύγυρος γύρω στα 70 και Σιθωνία λίγο λιγότερα από 80. Είναι δημοσιευμένα από το Ανάπτυξης μπείτε και δείτε τα. Καλή χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Κράτα την χολή σου 8:24.Η ανικανότητα σας είναι έκδηλη...σας φτύνει ο κόσμος,δεν βρέχει...

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΟΙ ΜΟΥΔΑΝΙΩΤΑΡΟΙ ΜΕ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΔΑΝΙΩΤΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ