Η έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης των εταιριών Δέλτα – ΜΕΒΓΑΛ, με στόχο την έγκαιρη ολοκλήρωσή του, προκειμένου να επιτευχθούν οι εκτιμώμενες συνέργειες, η επένδυση σε brand equity και η διείσδυση σε καινούργιες κατηγορίες προϊόντων…
αποτελούν τους βασικούς άξονες στους οποίους πρόκειται να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα το τρέχον δεύτερο εξάμηνο της χρήσης.
Αυτό αναφέρεται μεταξύ άλλων στην εξαμηνιαία οικονομική έκθεση της Marfin Investment Group (MIG) για τον κλάδο των γαλακτοκομικών.
Σε ό,τι αφορά το κομμάτι της εστίασης, και συγκεκριμένα για τα Goody'Αs και τα Everest, οι προσπάθειες για το β΄ εξάμηνο του έτους θα επικεντρωθούν στη βελτίωση της παραγωγικότητας, στη μείωση του λειτουργικού κόστους και στην επίτευξη συνεργειών μέσα από τον εντοπισμό πρόσθετων ευκαιριών αποτελεσματικής αναδιοργάνωσης, κυρίως στον διοικητικό και τον παραγωγικό τομέα.
Κύριοι στόχοι του ομίλου είναι η εστίαση σε αύξηση πελατειακής βάσης μέσω εμπορικών πολιτικών προώθησης πωλήσεων, προσαρμοσμένων σε χαμηλότερο διαθέσιμο εισόδημα καταναλωτή και μέσω ανάπτυξης καινοτομιών (υπηρεσίες και προϊόντα), και η μείωση της βάσης του λειτουργικού κόστους σε όλα τα επίπεδα μέσω διαρθρωτικών αλλαγών και εκμετάλλευσης συνεργειών.
Παράλληλα, στόχος είναι η βέλτιστη διαχείριση διαθέσιμων πόρων σε επιλεκτικές κινήσεις ανάπτυξης και εξορθολογισμού των δικτύων των αλυσίδων και η εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης των αλυσίδων σε νέες αγορές.
Σε ό,τι αφορά την «Μπαρμπα-Στάθης», στόχος είναι η διατήρηση ηγετική θέσης στο χώρο, η ενδυνάμωση του brand equity «Μπαρμπα-Στάθης», με έμφαση στις προωθητικές ενέργειες κ.ά.
Σημειώνεται ότι η διοίκηση της MIG εστιάζει στη βέλτιστη διαχείρισης της ρευστότητας του ομίλου μέσω της ενδυνάμωσης των κύριων δραστηριοτήτων του, εστιάζοντας στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην περικοπή των δαπανών, στη μείωση του δανεισμού, στη δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών και στην αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων τους.
Πηγή: express.gr
αποτελούν τους βασικούς άξονες στους οποίους πρόκειται να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα το τρέχον δεύτερο εξάμηνο της χρήσης.
Αυτό αναφέρεται μεταξύ άλλων στην εξαμηνιαία οικονομική έκθεση της Marfin Investment Group (MIG) για τον κλάδο των γαλακτοκομικών.
Σε ό,τι αφορά το κομμάτι της εστίασης, και συγκεκριμένα για τα Goody'Αs και τα Everest, οι προσπάθειες για το β΄ εξάμηνο του έτους θα επικεντρωθούν στη βελτίωση της παραγωγικότητας, στη μείωση του λειτουργικού κόστους και στην επίτευξη συνεργειών μέσα από τον εντοπισμό πρόσθετων ευκαιριών αποτελεσματικής αναδιοργάνωσης, κυρίως στον διοικητικό και τον παραγωγικό τομέα.
Κύριοι στόχοι του ομίλου είναι η εστίαση σε αύξηση πελατειακής βάσης μέσω εμπορικών πολιτικών προώθησης πωλήσεων, προσαρμοσμένων σε χαμηλότερο διαθέσιμο εισόδημα καταναλωτή και μέσω ανάπτυξης καινοτομιών (υπηρεσίες και προϊόντα), και η μείωση της βάσης του λειτουργικού κόστους σε όλα τα επίπεδα μέσω διαρθρωτικών αλλαγών και εκμετάλλευσης συνεργειών.
Παράλληλα, στόχος είναι η βέλτιστη διαχείριση διαθέσιμων πόρων σε επιλεκτικές κινήσεις ανάπτυξης και εξορθολογισμού των δικτύων των αλυσίδων και η εκμετάλλευση ευκαιριών ανάπτυξης των αλυσίδων σε νέες αγορές.
Σε ό,τι αφορά την «Μπαρμπα-Στάθης», στόχος είναι η διατήρηση ηγετική θέσης στο χώρο, η ενδυνάμωση του brand equity «Μπαρμπα-Στάθης», με έμφαση στις προωθητικές ενέργειες κ.ά.
Σημειώνεται ότι η διοίκηση της MIG εστιάζει στη βέλτιστη διαχείρισης της ρευστότητας του ομίλου μέσω της ενδυνάμωσης των κύριων δραστηριοτήτων του, εστιάζοντας στην αύξηση των μεριδίων αγοράς, στην περικοπή των δαπανών, στη μείωση του δανεισμού, στη δημιουργία νέων και καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών και στην αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων τους.
Πηγή: express.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου