To ηλεκτρονικό κατάστημα υποδημάτων Zappos.com ανακοίνωσε στους πελάτες του ότι έπεσε θύμα επίθεσης στον κυβερνοχώρο με αποτέλεσμα να κλαπούν τα στοιχεία 24 εκατ. πελατών από τη βάση δεδομένων. Το Zappos.com, το οποίο ανήκει στο Amazon.com, είπε πως τα κλεμμένα στοιχεία συμπεριλαμβάνουν...
ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα και emails πελατών. Εκλάπησαν επίσης τα 4 τελευταία ψηφία από τις πιστωτικές κάρτες πελατών, καθώς και τα κωδικοποιημένα τους password. Οι χάκερ δεν απέκτησαν πρόσβαση στα πλήρη στοιχεία των πιστωτικών καρτών ή άλλων στοιχείων πληρωμής.
Το Zappos.com συνέστησε στους πελάτες του να αλλάξουν password σε αυτό ή σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες όπου χρησιμοποιούσαν το ίδιο password. H εταιρία, η οποία φημίζεται για την καλή εξυπηρέτηση πελατών, είπε πως λόγω του αναμενόμενου μεγάλου όγκου τηλεφωνικών κλήσεων για το συμβάν, θα δρομολογήσει τους πελάτες του στην επικοινωνία μέσω email.
http://fimotro.blogspot.com/2012/01/24-zapposcom.htmlονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα και emails πελατών. Εκλάπησαν επίσης τα 4 τελευταία ψηφία από τις πιστωτικές κάρτες πελατών, καθώς και τα κωδικοποιημένα τους password. Οι χάκερ δεν απέκτησαν πρόσβαση στα πλήρη στοιχεία των πιστωτικών καρτών ή άλλων στοιχείων πληρωμής.
Το Zappos.com συνέστησε στους πελάτες του να αλλάξουν password σε αυτό ή σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες όπου χρησιμοποιούσαν το ίδιο password. H εταιρία, η οποία φημίζεται για την καλή εξυπηρέτηση πελατών, είπε πως λόγω του αναμενόμενου μεγάλου όγκου τηλεφωνικών κλήσεων για το συμβάν, θα δρομολογήσει τους πελάτες του στην επικοινωνία μέσω email.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου