Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Μ. Σολωμού: «Ο Πάνος μού κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον»

Στη Ναταλία Γερμανού και την εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» μίλησε η Μαρία Σολωμού το πρωί του Σαββάτου.

Αρχικά, η γνωστή ηθοποιός μίλησε για την παράσταση «Ψέκαζα την Ελίζα» που ανεβαίνει στη σκηνή του θεάτρου «Χώρα» στην οποία συνεργάζεται με τον Νίκο Μουτσινά: ......

.....«Όλο το έργο είναι μια κωμωδία τρελή. Είναι ένα πράγμα τρελά τραβηγμένο. Έχει το χιούμορ του Νίκου πολύ μέσα που μου αρέσει και το καταλαβαίνω.[…]Όταν μου είπε ο Νίκος για αυτό. Οι πρόβες με τον Νίκο ήταν σαν να πηγαίναμε για ποτάκι, η διασκέδασή μου μετά την παράσταση».

Βέβαια, αποκάλυψε πως από τον ερχόμενο Φεβρουάριο θα εμφανιστεί και σε άλλη μία παράσταση, που έχει γράψει ο Βασίλης Κατσικονούρης, με τίτλο «Πήρε τη ζωή της στα χέρια της»: «Είναι πολύ περίεργο έργο και είμαστε σε εγρήγορση. Δόξα τω Θεώ, έχω δουλειά και μάλιστα δεν έχω απλά δουλειά. Έχω διαφορετικό ρεπερτόριο. Δεν μπορώ να πάω σερί δράματα ή κωμωδίες . Θέλω να μπορώ να εναλάσσομαι και αυτό σε βοηθάει να εξελίσσεσαι ως ηθοποιός».

Ακόμα, μίλησε για τον 6χρονο γιο της, Αλέξανδρο, που έχει αποκτήσει με τον πρώην σύντροφό της, Μάριο Αθανασίου: «Γενικότερα, εξηγώ στον γιο μου πράγματα για τη δουλειά μου. Είναι περίεργο σε ένα παιδί 6 χρονών. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιο έργο που θα θελα να δει το παιδί μου» ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε:


«Ποτέ δεν έχει πει "θέλω τη μαμά μου". […] Από ένα σημείο και μετά ήμουν περισσότερο μόνη μου αλλά έχω φοβερή βοήθεια από τον Μάριο. Είμαστε παρόμοιοι αλλά εγώ είμαι πάντα ο κακός μπάτσος της υπόθεσης».

Πώς της φάνηκε, όμως, η ζωή της όταν χώρισε; «Δεν το κατάλαβα το παλούκι όταν χώρισα. Γενικώς είναι δύσκολο να μεγαλώσεις ένα παιδί από δυο ανθρώπους που βρίσκονται σε αυτόν τον χώρο. Είναι δύσκολο. Ναι μεν μένουμε μόνοι μας, αλλά το έχω οργανώσει τόσο καλά. Μου φάνηκε πολύ εύκολη η μετάβαση».

Ακόμη, η Μαρία Σολωμού δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σχέση της με τον Πάνο Μουζουράκη: «Κάθε φορά που ερωτεύεσαι είναι σαν να ερωτεύεσαι πρώτη φορά.Ο Πάνος είναι σαν άνθρωπος κάτι που δεν έχω ξανασυναντήσει. Έχει μια αισιοδοξία. Τον θαυμάζω για αυτό που κάνει . φοβερή δύναμη, φοβερή ενέργεια. Μου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον»,

ενώ με έντονο τόνο σχολίασε και τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα media τη σχέση τους: «Θες να σου βάλω υπογραφή (λέγοντας) “ναι”; Αφού το βλέπεις! […] Δεν είναι ότι κρυβόμουν ακριβώς, αλλά μου τη δίνει κιόλας όταν με πιέζουν να πω κάτι. Απλά δεν δέχομαι ακόμη και τώρα όταν πηγαίνουμε κάπου, μπαίνουμε χώρια, βγαίνουμε χώρια».


πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: