Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μάστορα βάλε κανένα ανέκδοτο γιατί μας έσκασε ο Παπανδρέου


Μπαίνει ένας ληστής σε μία τράπεζα και φωνάζει: - ΛΗΣΤΕΙΑ!! Μέσα στην αναμπουμπούλα και τον χαμό του πέφτει η μάσκα. Σκύβει, την πιάνει και την ξαναφοράει αμέσως.
Πλησιάζει τον πρώτο που βλέπει μπροστά του και τον ρωτάει:.......



- Λέγε ρε! Είδες καθόλου το πρόσωπό μου;
- Τί να σας πώ κύριε ληστά... Λίγο τα ματάκια σας...
ΜΠΑΜ !, τον πυροβολεί. 
Πάει στον διπλανό του:
- Εσύ είδες τίποτε;
- Ε... Λίγο το προσωπάκι σας!
ΜΠΑΜ !, τον σκοτώνει κι αυτόν.
Πάει και στον 3ο, έναν κακομοίρη που ήρθε στην τράπεζα με τη γυναίκα του και του λέει:
- Εσύ δεν νομίζω να είδες τίποτε, ε;
- Εγώ σας ορκίζομαι δεν είδα τίποτε, η γυναίκα μου όμως μου τα είδε όλα !



Πηγή http://taxalia.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: