Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Από την Τρίτη το νέο ωράριο στο Δημόσιο


Το Δημόσιο «κατέβασε ρολά» για το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου, αλλά από την Τρίτη 16 του μηνός επιστρέφει με νέο ωράριο λειτουργίας στη βάση της 40ωρης εβδομάδας εργασίας για τους υπαλλήλους. Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η εγκύκλιος που έχει αποσταλεί στις δημόσιες υπηρεσίες από το Yπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με την επιστροφή του κύριου όγκου των υπαλλήλων...


...από τις 16 Αυγούστου θα ξεκινήσει η περίοδος προσαρμογής στο σαραντάωρο (από 37,50 ώρες εργασίας μέχρι σήμερα). Το νέο ωράριο αφορά τους μόνιμους υπαλλήλους καθώς και το προσωπικό με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου του Δημοσίου και των ΟΤΑ Α'Α και Β'Α βαθμού (με εξαίρεση τα ωράρια που καθορίζονται από ειδικές διατάξεις και προβλέπουν μειωμένο χρόνο εργασίας, όπως εργαζόμενοι στην καθαριότητα κ.λπ.), περιλαμβανομένου του προσωπικού με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου των κλάδων πληροφορικής, χειριστών Η/Υ κ.λπ.

Eτσι, οι δημόσιοι υπάλληλοι, ανάλογα με τη ζώνη ωραρίου που έχουν επιλέξει και δηλώσει στις υπηρεσίες τους, θα προσέρχονται και αποχωρούν μετά από οκτάωρη εργασία. Οι ζώνες ωραρίου είναι οι εξής:

· από τις 07:00 έως τις 15:00,

· από 07:30 έως 15:30,

· από 08:00 έως 16:00,

· από 08:30 έως 16:30, ή, τέλος,

· από 09:00 έως 17:50.

Η είσοδος του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες, τους ΟΤΑ και των δύο βαθμών, και τα λοιπά ΝΠΔΔ θα γίνεται από τις 9:00 το πρωί έως τις 15:00 το μεσημέρι. Ειδικά στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες, το κοινό θα μπορεί να προσέρχεται έως τις 14:30. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των δήμων, σε καθένα από τα οποία υπηρετούν τρεις και περισσότεροι μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών, θα λειτουργούν από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και το Σάββατο από 08:00 έως 14:00.

Σκοπός της νέας ρύθμισης του ωραρίου που εξισώνει τις ώρες εργασίας στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα είναι η αύξηση της παραγωγικότητας των υπηρεσιών και κυρίως αυτών που έρχονται σε άμεση και καθημερινή επαφή με το κοινό, καθώς και η κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.  


express.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: