Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

e-επιχειρήσεις γένους θηλυκού


«Οι γυναίκες δεν καταλαβαίνουν την τεχνολογία». «Τα αγόρια έχουν έφεση στα μαθηματικά». «Οι άνδρες είναι πιο τολμηροί...
...επιχειρηματίες». Δεν είναι λίγα τα στερεότυπα που κατατρύχουν το λεγόμενο «ασθενές» φύλο, από τα μαθητικά χρόνια ως τα πρώτα βήματα στην εργασιακή αγορά και στον κόσμο των επιχειρήσεων. Οι σύγχρονες γυναίκες της εποχής του Διαδικτύου, όμως, αδιαφορούν- και μάλιστα επιδεικτικά.

Επιστρατεύουν τη φαντασία και την ευρηματικότητα, καταπολεμούν τους δισταγμούς τους, οπλίζονται με αποφασιστικότητα και δημιουργούν πρωτότυπες επιχειρήσεις που συνδυάζουν χαμηλό κόστος, υψηλή απόδοση και... άρωμα γυναίκας. Η επιτυχία τους αποδεικνύει ότι, σε τελική ανάλυση, τα στερεότυπα καταρρίπτονται όχι με λόγια, αλλά με έργα. [...]


Στις διαδικτυακές επιχειρήσεις όλα κρίνονται από την αρχική ιδέα. Αντισυμβατική, πρωτότυπη, έξυπνη. Μπορεί να είναι και «γυναικεία»; Οι περισσότερες γυναίκες επιχειρηματίες απορρίπτουν κατηγορηματικά τους διαχωρισμούς σε «γυναικείες» και «ανδρικές». Αντιλαμβάνονται, ωστόσο, ότι υπάρχει ένα μεγάλο καταναλωτικό κοινό γένους θηλυκού. Συνεπώς, αν οι ίδιες κατορθώσουν να αφουγκραστούν τις ανάγκες της εν λόγω ομάδας, θα αποκτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα στην αγορά. [...]


Τέλος στις προκαταλήψεις

Ισως ο μεγαλύτερος εχθρός της γυναίκας που εισέρχεται στις eμπίζνες είναι ο κίνδυνος να αγκυλωθεί σε παρωχημένες αντιλήψεις που σχετίζονται με τη θέση της γυναίκας στις επιχειρήσεις. Οπως τονίζουν γυναίκες επιχειρηματίες, αν η επιχειρηματίας καταφέρει να ξεπεράσει τα σεξιστικά στερεότυπα στα πρώτα βήματά της, τότε νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τη φαντασία και τις ικανότητές της.

ΠΗΓΗ: tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: