Από το μέτρο της απόσυρσης προσπαθεί να «στηριχτεί» η αγορά αυτοκινήτου σε μία προσπάθεια να περιορίσει τη δραματική συρρίκνωση του αριθμού των πωλήσεων. Το 2010 ταξινομήθηκαν συνολικά 141.499 αυτοκίνητα, ήτοι 46,8% λιγότερα Ι.Χ., σε σχέση με τον μέσο ετήσιο όρο της τελευταίας εξαετίας. Το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να ήταν ακόμη μεγαλύτερο, εάν, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, οι πωλήσεις αυτοκινήτων...
...δεν ήταν ενισχυμένες λόγω της προηγούμενης εφαρμογής του μέτρου, όπως αναφέρουν οι εισαγωγείς-αντιπρόσωποι αυτοκινήτων. Τί συμβαίνει όμως με το μέτρο της απόσυρσης που ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών πριν από τα Χριστούγεννα; Η αγορά αυτοκινήτου με μαζικές διαφημίσεις επιχειρεί να προσελκύσει υποψήφιους πελάτες στις αντιπροσωπείες Ι.Χ. Ωστόσο δεν συμβάλλουν προς την κατεύθυνση αυτή όλα τα αρμόδια Υπουργεία. Ένα μήνα μετά την ανακοίνωση του μέτρου δεν έχει υπογραφεί ακόμη η Κοινή Υπουργική Απόφαση (υπουργεία Οικονομικών, Υποδομών, Περιβάλλοντος) που θα περιγράφει πώς θα εφαρμοστεί η απόσυρση, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για καθυστερήσεις που προκαλούνται από το ΥΠΕΚΑ και τις ίδιες πηγές να τονίζουν πως η Τίνα Μπιρμπίλη εξ΄ αρχής δήλωνε αντίθετη σε βασικά σημεία της απόσυρσης με τον τρόπο που αυτή εκπονείται. Πρακτικά το μέτρο δεν αναμένεται να τεθεί σε ισχύ πριν από τον Φεβρουάριο. Και αυτό επειδή ακόμη και αύριο να υπογραφεί η απαιτούμενη ΚΥΑ θα πρέπει να παρέλθουν 10 ημέρες για να ξεκινήσει η εφαρμογή της απόσυρσης, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος.
Δημήτρης Δελεβέγκος
capital.gr
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου