Αυστηροποίηση των ποινών για την απάτη με τις αντλίες βενζίνης προωθεί
κατόπιν εορτής το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης την ώρα που
καταναλωτές πληρώνουν χρυσάφι την βενζίνη.
Επιτήδειοι εγκαθιστούν συστήματα υψηλής τεχνολογίας για παραδίδουν μικρότερες ποσότητες καυσίμου από αυτές που ο καταναλωτής πληρώνει.
Με τροπολογία στην οποία προβλέπονται αυστηρότατες ποινές που φτάνουν έως και την οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας πρατηρίων, απαντά το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας στα φαινόμενα αισχροκέρδειας στην..... αγορά καυσίμων και εξαπάτησης των καταναλωτών με τη χρήση παράνομων μηχανισμών παρέμβασης στις αντλίες.
Η τροπολογία κατατίθεται εξαιτίας του νομοθετικού κενού που παρατηρείται στο θεσμικό πλαίσιο και προωθείται προς ψήφιση αμέσως μετά τις γιορτές μαζί με το πρώτο ν/σ του υπουργείου.
Όπως είπε ο κ. Ρόβλιας, μεταξύ άλλων η τροπολογία προβλέπει λουκέτο για τα πρατήρια που θα εντοπιστούν να εξαπατούν τον καταναλωτή με πειραγμένες αντλίες, ποινή φυλάκισης μέχρι πέντε χρόνια για τους πρατηριούχους και πρόστιμα που φτάνουν στο διπλάσιο του ποσοστού κλοπής.
Εμφύλιος έχει ξεσπάσει στις τάξεις των βενζινοπωλών.
Μετά τις καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων για πειραγμένες αντλίες, η ΟΒΕ εξέδωσε ανακοίνωση με αιχμές
Κάνει λόγο για περιπτωσιακή καταγγελία και χαρακτηρίζει ύποπτη τη χρονική συγκυρία ανάδειξης του θέματος.
Δεν μπορεί 7.000 πρατηριούχοι να είναι έρμαια της υποψίας του καταναλωτή είπε στο ΡΘ…
…ο Θέμις Κιουρτζής, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Υγρών Καυσίμων Μέγας Αλέξανδρος.
Την ίδια ώρα η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρωτιά με τα πιο ακριβά καύσιμα στην Ευρώπη των 27.
Με µέση τιµή τα 1,575 ευρώ το λίτρο, η Ελλάδα αναδεικνύεται πρωταθλήτρια, ακολουθούµενη στη δεύτερη θέση από την Ολλανδία (µε 1,564 ευρώ) και στην τρίτη τη ∆ανία (µε 1,504 ευρώ τολίτρο), χώρες που όπως και πάρα πολλές άλλες της συγκεκριµένης λίστας έχουν πολύ µεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδηµα από το δικό µας.
Αιτία της κατάστασης αυτής είναι κυρίως τα απανωτά κύµατα αυξήσεων στους φόρους, χωρίς αυτό να σηµαίνει ότιλείπει η εγχώρια κερδοσκοπία.
Από τον Φεβρουάριο οι τιµές διυλιστηρίου στη βενζίνη έχουν αυξηθεί κατά 24,5%, όταν η αύξηση στους φόρους (ΕΦΚ, ΦΠΑ, εισφορές) είναι «πολλαπλάσια» και φτάνει το 62,5%, µε αποτέλεσµα οι τιµές αντλίας στην αµόλυβδη βενζίνη να έχουν αυξηθεί κατά 44%.
Από 1,1 ευρώ, η αµόλυβδη έχει φτάσει 1,58 ευρώ το λίτρο. Απ? αυτά τα 50,38 λεπτά είναι η τιµή διυλιστηρίου και... τα 97,27 λεπτά οι φόροι.
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που έχει φουντώσει το λαθρεµπόριο, αφού το κίνητρο για τα παράνοµα κυκλώµατα είναι σχεδόν 1 ευρώ για κάθε λίτρο βενζίνης που διακινούν.
Επιτήδειοι εγκαθιστούν συστήματα υψηλής τεχνολογίας για παραδίδουν μικρότερες ποσότητες καυσίμου από αυτές που ο καταναλωτής πληρώνει.
Με τροπολογία στην οποία προβλέπονται αυστηρότατες ποινές που φτάνουν έως και την οριστική αφαίρεση της άδειας λειτουργίας πρατηρίων, απαντά το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας στα φαινόμενα αισχροκέρδειας στην..... αγορά καυσίμων και εξαπάτησης των καταναλωτών με τη χρήση παράνομων μηχανισμών παρέμβασης στις αντλίες.
Η τροπολογία κατατίθεται εξαιτίας του νομοθετικού κενού που παρατηρείται στο θεσμικό πλαίσιο και προωθείται προς ψήφιση αμέσως μετά τις γιορτές μαζί με το πρώτο ν/σ του υπουργείου.
Όπως είπε ο κ. Ρόβλιας, μεταξύ άλλων η τροπολογία προβλέπει λουκέτο για τα πρατήρια που θα εντοπιστούν να εξαπατούν τον καταναλωτή με πειραγμένες αντλίες, ποινή φυλάκισης μέχρι πέντε χρόνια για τους πρατηριούχους και πρόστιμα που φτάνουν στο διπλάσιο του ποσοστού κλοπής.
Εμφύλιος έχει ξεσπάσει στις τάξεις των βενζινοπωλών.
Μετά τις καταγγελίες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων για πειραγμένες αντλίες, η ΟΒΕ εξέδωσε ανακοίνωση με αιχμές
Κάνει λόγο για περιπτωσιακή καταγγελία και χαρακτηρίζει ύποπτη τη χρονική συγκυρία ανάδειξης του θέματος.
Δεν μπορεί 7.000 πρατηριούχοι να είναι έρμαια της υποψίας του καταναλωτή είπε στο ΡΘ…
…ο Θέμις Κιουρτζής, πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Υγρών Καυσίμων Μέγας Αλέξανδρος.
Την ίδια ώρα η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρωτιά με τα πιο ακριβά καύσιμα στην Ευρώπη των 27.
Με µέση τιµή τα 1,575 ευρώ το λίτρο, η Ελλάδα αναδεικνύεται πρωταθλήτρια, ακολουθούµενη στη δεύτερη θέση από την Ολλανδία (µε 1,564 ευρώ) και στην τρίτη τη ∆ανία (µε 1,504 ευρώ τολίτρο), χώρες που όπως και πάρα πολλές άλλες της συγκεκριµένης λίστας έχουν πολύ µεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδηµα από το δικό µας.
Αιτία της κατάστασης αυτής είναι κυρίως τα απανωτά κύµατα αυξήσεων στους φόρους, χωρίς αυτό να σηµαίνει ότιλείπει η εγχώρια κερδοσκοπία.
Από τον Φεβρουάριο οι τιµές διυλιστηρίου στη βενζίνη έχουν αυξηθεί κατά 24,5%, όταν η αύξηση στους φόρους (ΕΦΚ, ΦΠΑ, εισφορές) είναι «πολλαπλάσια» και φτάνει το 62,5%, µε αποτέλεσµα οι τιµές αντλίας στην αµόλυβδη βενζίνη να έχουν αυξηθεί κατά 44%.
Από 1,1 ευρώ, η αµόλυβδη έχει φτάσει 1,58 ευρώ το λίτρο. Απ? αυτά τα 50,38 λεπτά είναι η τιµή διυλιστηρίου και... τα 97,27 λεπτά οι φόροι.
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που έχει φουντώσει το λαθρεµπόριο, αφού το κίνητρο για τα παράνοµα κυκλώµατα είναι σχεδόν 1 ευρώ για κάθε λίτρο βενζίνης που διακινούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου